Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Teutoburger Waldrit - 27 augustus 2017 - de ULTIEME editie


Delta737

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Delta737 zei:

De routebestanden staan online (in het openingsbericht voor alle duidelijkheid, voorkomt een ritje naar onze opticien Rob :nahnahna:)

 

Ik heb vandaag de tar.gz bestanden gedownload en proberen in te laden in onze Z4 E89 zoals ik normaal ook met mijn eigen routes. Maar is mij niet gelukt. Hij laad alleen de eerste route in.

Ik heb dan maar even de GPX bestanden gedownload en zelf daarna met Tyre nogmaals omgezet naar het BMW formaat. Hij kon ze toen alle 3 inladen... :-)

Ik heb ook de naamgeving wat gewijzigd in bijv.: "TTW 2017 1 Start tot Lunch.xxxx". (1,2,3 staat dus niet meer vooraan, vond ik handiger).

 

Ik upload het bestand (ZIP bestand met direct de juiste map indeling en een korte handleiding) bij dit bericht. Misschien heeft iemand anders er nog wat aan. :laugh:

TTW 2017 BMW.zip

Link naar reactie

Ik zocht nog naar iets leuks in de buurt. Als ik toch in Osnabrück blijf slapen is het wel leuk om de rit te combineren met wat andere dingen. Nu zag ik dat er een Volkswagen-fabriek is in Osnabrück. Dit is de voormalige fabriek van Karmann (failliet gegaan in 2009), waar o.a. Volkswagen vooral cabrio's liet bouwen. Op dit moment maken ze er (deels) de VW Tiguan, de Porsche Cayenne en de Cayman.

 

Het is mogelijk om je aan te melden voor een rondleiding. De rondleiding start elke werkdag om 09:15. Het is in het Duits, duurt drie uur en wordt afgesloten met een bezoek aan het museum op het terrein (waar auto's staan die hier gebouwd zijn, dus o.a. Karmann Ghia, VW Kever Cabrio, etc.).

 

Ik denk dus dat ik dat op de maandagochtend na de rit ga doen. Zijn er nog meer mensen die dat zouden willen? Dan wil ik de aanmelding wel op me nemen. Daarvoor moet je een mail sturen (ik neem aan ook in het Duits).

Link naar reactie

Mmmm, ik zie voor zondag een centimetertje water in de vooruitzichten.....:333_cloud_rain::angry: . Hopelijk zitten ze er (weer) naast en schuift het een paar dagen op en wordt het zonnecreme en petten-weer... :laugh::cool: We duimen maar ! :hypocrite:

Link naar reactie

Don't  worry, gaat allemaal goed komen Herbert.:hypocrite:

Bestandjes staan in de Garmin.                                                                                                                               

Zojuist auto gestofzuigd, leder bekleding ingevet en  mn BMW  auto gewassen en ga strakjes poetsen. 

Wil goed voorbereid en netjes voor de dag komen op deze rit:clown:

Link naar reactie
  • Administrator
10 uren geleden, mohikaan zei:

Bestandjes staan in de Garmin

Ja... en? Eerst maar eens afwachten of 'ie het zondag wel doet 😁😜😘

Link naar reactie

Hi all,

wij hopen dat jullie een hele mooie rit hebben, mooi weer en de hemel er af kunnen houden.

Heel veel gezelligheid, mooie uitzichten, veel lol en lekker eten.

we denken aan jullie.

 

geen smiley's op de tablet :-)

H&G

xxx

 

aangepast door Lady & Co
typo
Link naar reactie

Automuseum in Melle is trouwens wel charmant. Geen gelikte presentatie maar gewoon 200oude auto's die in een oude fabriek zijn gedouwd. Ook een Z1 behoort tot de collectie. En wat auto's waar een BMW logo op zit, maar wat eigenlijk een Glas is. Bijvoorbeeld de BMW 160o GT, wat eigenlijk een Glas GT is. Wel een heel fraaie coupé. 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.