Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Hemelsetocht - donderdag 25 mei 2017


PNA

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Wij , Theo en Karin,  willen ook graag mee toeren met deze hemelse rit  en we eten s avonds ook mee. Waar vinden we de details van de rit. Wij zijn nieuw op het forum ?

aangepast door Thiejo
Link naar reactie

Nog niet officieel doorgegeven....2 x YY  :thumbup:  Lunch & diner!  :sHa_biggrin:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 3-4-2017 om 12:18, Zetter zei:

Ben er definitief bij.  Alleen lunch.

 Sta nog steeds met de vermelding (OVB) Maar dat heb ik begin april reeds gewijzigd. Zie Quote.

Wat, waar en hoe betalen???

 

Link naar reactie

Goedemorgen ! Na een enerverende Paasrit ( 1e keer voor ons ) willen wij ons nu graag inschrijven voor deze Hemelse tocht op de 25e mei. Wij doen graag mee lunchen maar slaan het diner over , dus 2 x YN.

Betaling volgt zodra bekend is hoe/wat.

 

Graag tot ziens , vr. groet van Ben en Pauline .

Link naar reactie

Details bekend en toegevoegd, deelnemerslijst bijgewerkt. Staan nog 2 ovb-tjes open en 4?-tjes ivm diner, graag bevestigen. Nog ruimte voor maximaal 8 auto's, benieuwd wie dat gaan worden?

 

aangepast door PNA
Link naar reactie
  • Administrator

André, ik kom sowieso (of er moet op werk nog probleem in bezetting ontstaan). Richelle is nog even onzeker. Wanneer moet je uiterlijk weten? Diner mag op nee. Suc6 met de voorbereidingen!

Link naar reactie
8 uren geleden, Individual zei:

Sorry, ik ga mij helaas afmelden voor deze rit. :blush:

Jeroen toch , andere prioriteiten? We hebben je dit seizoen nog niet gezien :blink:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.