Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Hemelsetocht - donderdag 25 mei 2017


PNA

Aanbevolen berichten

  • Administrator

André, het wordt definitief 1x YN. Geld wordt van het weekend overgemaakt. Tot donderdag!

Link naar reactie

Eric en Priscila kunnen gewoon nog mee, gezellig heb jullie net een pm gestuurd.

De Beertjes hebben niks gemist. Zie ook vorige update:

Op 22 mei zullen alle deelnemers via een PM het vertrek adres ontvangen.

 

Alle mensen die nog niet betaald hebben hebben vandaag van ons een PM ontvangen met de vraag of jullie nog mee rijden, met uitzondering van Ans want die kan geen pm's ontvangen meld het systeem.

Kortom graag vandaag je betaling doen, morgen zal ik de definitieve aantallen deelnemers kortsluiten met de horeca onderweg, en zullen degene die betaald hebben het start adres ontvangen.

 

Groet, André en Patricia

 

PS heb je je diner menu keuze al doorgegeven? Zo niet dan kiest de kok voor je :blink:, wordt het een verrassingsmenu.

Link naar reactie

Oh,...wat vreemd dat ik geen pm's kan ontvangen...? :sCo_chinscratch:. In ieder geval,,Ik heb het geld per heden overgemaakt.
Ik zal nog even proberen of ik wel een PM kan versturen voor het doorgeven van het menu... :sCo_unsure:
Anders kan het startadres ook eventueel verzonden worden naar: ansvlas apestaartje quicknet punt nl

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Zojuist betaald! Voor rit en lunch :) kom maar op met de pm startlokatie :)

Link naar reactie

@ All check je pm

@ Ferry dat zou moeten lukken hebben ze daar in de Bilt belooft

@ Ans laat jij even weten of je e.e.a. hebt ontvangen

@ 330dm Nee we rijden gewoon in een lintje, komt goed is een klein clubje, moet goed gaan

aangepast door PNA
Link naar reactie
  • Administrator

^ik heb niet voor niets een nieuwe TomTom hè. Zo kan ik er nooit gebruik van maken :lol:

 

A la, ik track hem wel :cool:

Link naar reactie

:thumbup: bericht ontvangen!  Warme vooruitzichten... :sHa_biggrin::cool:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.