Ga naar inhoud

BMW M Club Nederland


Emi

Aanbevolen berichten

Zelf zou ik een 2002 turbo, de m635csi en de e9 3.0csl ook sowieso toelaten.

Misschien niet zo'n grote kans dat die komen aankloppen vanwege de zeldzaamheid.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
1 uur terug, Individual zei:

Zelf vraag ik me af waarom sommige mensen hier - die zelf überhaupt geen M hebben - zich willen bemoeien met de toelatingseisen van een club waar ze toch geen lid van zullen worden. Het zal mij een zorg zijn wie er wel of niet wordt toegelaten. Al laten ze Isetta's toe. :) 

Ik gooi graag de discussie open... en ik ben blij dat ik geen M heb zelf, ben een beetje alergisch voor dit hokjesdenken....

  • Like 1
Link naar reactie

^met vester eens. dat het geld hebt om een M te kunenn kopen wil niet zeggen dat je daarom zo goed kunt rijden en/of een echte liefhebber bent, het zegt meer hoeveel poen je hebt :lol:.

 

Ook guido heeft gelijk, als je niet wilt dat mensen zonder M zich er mee bemoeien moet je het niet in de praatgroep op een algemeen Z forum zetten. ga dan lekker rommelen in een besloten feestboekgroepje met invite only status.

Link naar reactie
Op 29-11-2016 om 15:59, GuidoK zei:

 

Of zijn jullie nog niet zover dat jullie als rechtspersoon kunnen functioneren?

 

 

Zover zijn we al een dikke maand.

 

IMG_20161201_102955.jpg

 

Ook zijn we uitgenodigd voor een overleg met BMW/de BCNL en de voorzitters van erkende BMW Clubs om nader kennis te maken en de aansluiting van de BMW M Club Nederland in goede banen te leiden. 

aangepast door Emi
Link naar reactie

Oef oef, dit begint een beetje te lijken op een zinloze discussie. Ook vind ik het van hokjes geest getuigen door te stellen dat M rijders rijke patsers volk zijn. Dat ik toevallig een M heb was ook een samenloop van omstandigheden, met een mooie 3.0 Z3 Coupe was ik ook niet ongelukkig geweest, was naw ook nog goedkoper.

 

De M kwam op mijn pad tijdens mijn zoektocht en of je nu 13 of 18 k uitgeeft, is in dat kader een marginaal verschil. Waar ik op viel was de mooie kleur, het vrijwel onbeschadigd zijn van het interieur en de km stand en niet in de laatste plaats dat de betreffende verkoper mijn fiat t-jetje wilde inruilen tegen een aangenaam bedrag. Kortom veel toevalligheden.

 

Kortom een per ongeluk gekochte M, maar ik ben er blij mee en een clubje M-rijders ach dat kan geen kwaad en ligt in mijn ogen niet zo principieel, dus ik ben lekker lid geworden. Blijven we in ieder geval gevrijwaard van de alle hier aanwezige tokkies hahahaha.

Link naar reactie

ZZZ-Woudsend, helemaal met je eens, behalve dat ik geen PVV stem, maar DENK op onze troetel negerin Sylvana Simons, ze zit al zo in het verdom hoekje, alle blanken het land uit is mijn motto inclusief alle niet M-rijders en mercedessen niet te vergeten.....

Link naar reactie
5 uren geleden, Emi zei:

 

Ook zijn we uitgenodigd voor een overleg met BMW/de BCNL en de voorzitters van erkende BMW Clubs om nader kennis te maken en de aansluiting van de BMW M Club Nederland in goede banen te leiden. 

 

Je zou kunnen kijken naar de statuten van de andere gevestigde bmw clubs betreffende wat voor toelatingseisen zij aan hun leden stellen en in hoeverre het autobezit daarin een rol speelt. Je bent vast niet de eerste die daarover nadenkt :wink: 

Link naar reactie
Op 1-12-2016 om 15:57, GuidoK zei:

 

Je zou kunnen kijken naar de statuten van de andere gevestigde bmw clubs betreffende wat voor toelatingseisen zij aan hun leden stellen en in hoeverre het autobezit daarin een rol speelt. Je bent vast niet de eerste die daarover nadenkt :wink: 

 

Klopt .Een aantal stelt eisen aan het type auto en andere clubs helemaal niet. Komt er dus op neer dat we (de club-niet ik) het toch zelf zal moeten bedenken.

 

aangepast door Emi
Link naar reactie

Haha @ZZZ-Woudsend en @pampus. Jullie happen een beetje. Het is niet zo dat alle M rijders zou zijn,ken ook hele vriendelijke lui die een M hebben maar net zo genieten van niet M spul en zich niet verheven voelen. En er zijn M rijders die dat wel zijn.  

En voor die laatste groep is het belangrijk zich te realiseren dat niet iedereen een M kan betalen, maar daarom nog wel zo'n groot liefhebber kan zijn als zij. Dat die mensen geen M kunnen betalen ( zoals onder getekende) wil niet zeggen dat ze minder liefhebber zijn en ook ooit graag een M naar zijn of haar smaak te bezitten al zal dat voor veel mensen een utopie blijven, gewoon omdat de middelen er niet zijn of dat er veel,belangrijkere prioriteiten zijn dan een snelle auto.. Daarom dat ik het ook met vester eens ben. 

Link naar reactie

Gisteravond was er een overleg tussen de BCNL en de voorzitters van de erkende BMW Clubs. Ook BMW Nederland was er vertegenwoordigd.

De BMW  :m: Club Nederland mocht voor het eerst aanschuiven. BMW Nederland en de BCNL hebben een   :m:ok van ons in ontvangst genomen.

Voor het volgende overleg zijn we ook weer uitgenodigd :sHa_biggrin:.

 

 

IMG-20161212-WA0013.jpeg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Onze club is inmiddels als aangesloten club genoemd door de BMW Clubs Nederland (BCNL): 

 

KLIK

 

De BCNL is de officiële en enige door BMW ondersteunde koepel van BMW clubs. Clubs die aangesloten zijn bij de BCNL worden door BMW erkend.

Link naar reactie

Nu was ik aspirant lid met de Z maar ja die is vrij plotseling verkocht. Komt wel iets nieuws voor in de plaats maar ja dat is geen M (overigens wel een M-edition) maar ja die tellen niet mee heb ik begrepen, dus het aspirant lidmaatschap maar opzeggen en alleen berichtjes lezen....:lol:

  • Like 2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Vanmiddag vond de eerste de meeting van de BMW M Club Nederland plaats. We werden ontvangen in de showroom van F. Breeman BMW in Rotterdam. Breeman had niet alleen extra M auto's in de showroom geplaatst en de lunch verzorgd maar trakteerde de leden van de club ook op een originele BMW hoofdtelefoon.

 

Vanuit Breeman was er een korte rit naar Brasserie Waalhaven. Naast het vliegveld. Daar konden we de auto's nog even in de buitenlucht aanschouwen en nababbelen met een hapje en een kop koffie of fris.

Natuurlijk waren er ook leden met Z-tjes bij deze meeting. Een paar foto's daarvan wil ik jullie natuurlijk niet onthouden.

 

DSC02805_1.jpg

 

DSC02853.jpg

 

DSC02819_1.jpg

 

DSC02870.jpg

 

DSC02953.jpg

 

 

 

aangepast door Emi
Link naar reactie
  • Olivier sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi opende dit topic
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight, In de kijker en Losgeprikt dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.