Ga naar inhoud

BMW M Club Nederland


Emi

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, GuidoK zei:

En een (e82) 135i dan?

Wat ik bedoel te zeggen is dat in mijn ogen een e82 135i eigenlijk dezelfde auto is als een m135i (of m235i).

 

Ok Guido. We openen een vacature voor voorzitter van de toelatingscommissie <_<

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur geleden, Emi zei:

 

 Er heeft zich iemand met een M135i gemeld :rolleyes:

 

Ja en er zullen waarschijnlijk veel volgen. Die m performance modellen worden natuurlijk veel beter verkocht omdat ze veel goedkoper zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, vester86 zei:

Laat je mensen met een Z4 3,5I (e89) ook toe of niet?

 

Nee. En dat is niet zozeer omdat ik dat niet wil maar omdat de meesten die lid willen worden met hun :m: dat doen omdat ze leuk vinden met andere:m: rijders onder mekaar dingen te ondernemen. Een M135i vinden ze op het randje.

 

Maar als je graag lid wil worden van een BMW club, zijn best wat andere mogelijkheden dan de BMW M Club. Sommigen zijn erkend en anderen niet. Dat hoeft niets uit te maken. Zo ben ik zelf ook lid van de BMW 7 Club. Die was erkend maar sinds een tijdje niet meer en doen toch hele leuke dingen.

 

Link naar reactie

 

39 minuten geleden, Emi zei:

 

 Een M135i vinden ze op het randje.

 

 

 

 

Als je tegelijkertijd een M club en een M performance club opricht heb je dat probleem met die scheve gezichtjes ook gelijk opgelost :wink:  :lol:

  • Like 1
Link naar reactie
44 minuten geleden, GuidoK zei:

 

Ja en er zullen waarschijnlijk veel volgen. Die m performance modellen worden natuurlijk veel beter verkocht omdat ze veel goedkoper zijn.

 

Tot nu valt dat mee.  Er hebben zich overigens ook wat GuidoK-achtigen met een :m: gemeld. Bijvoorbeeld eentje met een E60 :m:5 die er wat Mosselman turbo's op heeft geschroefd en zo'n 700 pk doet. Als er een knalrit komt, gaat die mij zoek rijden :huh:.

 

Overigens zijn er behalve ondergetekende op dit moment ook al andere Z3 :m:'s aan boord.

Link naar reactie
Op 25-11-2016 om 22:08, Emi zei:

 

Ok Guido. We openen een vacature voor voorzitter van de toelatingscommissie <_<

 

En hier hadden we dus niet op gerekend:huh:. Een Z8 rijder heeft interesse voor lidmaatschap getoond. "Die heeft de :m: motor uit de E39" zegt hij terecht....

 

Lastig lastig lastig...

 

 

 

 

 

aangepast door Emi
Link naar reactie

^bij die club kan de z8 ook terecht....

Maar de motor van de 1m (N54) ligt natuurlijk ook in elke 335i... of 135i. Net als dat de m235i motor (N55) ook in de 340i ligt, maar die heet weer geen m340i.

Zo snijdt bmw zich een beetje in de vingers met z'n :m:arketingmachine als het om eenduidigheid gaat.

Gaat het om de motor? om remmen? om aandrijving? of om de badge?

Zo heeft de z8 welliswaar wel dezelfde motor als de m5, maar volgens mij niet dezelfde remmen.

Gaat het überhaupt over prestaties?

 

Maar wat staat er bij jullie in de statuten voor toelatingseisen van leden?

Ik neem aan dat jullie een vereniging zijn?  Dan moeten er (volgens mij....maar ik ben natuurlijk geen advocaat) statuten zijn met regels daarover.

Of zijn jullie nog niet zover dat jullie als rechtspersoon kunnen functioneren?

 

Persoonlijk zou ik gewoon iedereen toelaten die aanklopt. als ze maar betalen. Dus echt ongeacht welke auto ze hebben.

 Maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat voor scheve ogen zorgt onder de leden. Zo denk ik dat een m5 eigenaar liever naar een z8 kijkt dan naar een m135i. Maar hoe die weer naar een z4 35is kijkt, of een 320d met M pakket bumpers...

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Helemaal met je eens Sander, Kentekenbewijs en carrosserienummer check, deden ze destijds ook bij de Golf GTI club, Je kwam er niet bij of op als lid zijnde als je carrosserienummer en kenteken niet als zijnde GTI stonden geregistreerd af fabriek, Je kon dan met een "gemaakte" of non GTI wel donateur worden. Ze waren daar destijds heel strikt in om vervaging/verwarring en scheve gezichten tegen te gaan

Link naar reactie
  • Olivier sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi opende dit topic
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight, In de kijker en Losgeprikt dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.