Ga naar inhoud

Emigratie uitverkoop


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Na een mega berg shit te hebben meegemaakt de laatste paar maanden is voor mij het puzzelstukje op de juiste plaats gevallen.

ik ga emigreren naar de Provence..

 

uiteraard neem ik mijn geliefde Z4 mee maar ik heb een hoop spulletjes welke ik niet meeneem.

De bedoeling is dat alles in een keer weggaat,

 

Het gaat om de volgende spulletjes:

1 X linker achterlicht origineel echter zonder chips, verder compleet plug and play

2 X oranje zijknippers zonder logo

2 x koplampen in onderdelen zonder glas, met oranje knippers inclusief de afdekkapjes

8 X naafdoppen waarvan 4 zgan

2 X sideskirts origineel links en rechts, kleine lak beschadiging geen structurele schade sterling grau

1 X kapotte GM 5 module ( misschien dat iemand er nog wat mee kan)

1 X originele BMW Z4 hoes, tas is door muizen aangevreten, hoes zelf is goed. Bmw part# 82150148891

1 X origineel Z4 logo

2 X origineel 3.0 i logo,s

4 X remblokken (3.0i) voorzijde niet nieuw maar zeker niet af origineel bmw

4 X remblokken (3.0i) achterzijde als boven

2 X raam motor zonder de electromotor

1 X nette SMG pookknop origineel

1 X spiegel houder linkerzijde ( het zwarte plastic houdertje waar het spiegelglas opgeplakt kan worden)

 

 

voor het hele spul samen vraag ik 150 Euro, ophalen en alles in 1 keer.

 

losse verkoop heb ik geen zin in, ik ben de 31/08 weg uit dit land.

 

verder past het misschien niet in dit topic maar ik heb tevens een doos met splinternieuw in de verpakking het complete draagarm en en stabilisatorstangen gebeuren voor een peugeot 307 (2003) deze onderdelen passen op meerdere peugeots en verschillende bouwjaren. hiervoor vraag ik 50 Euro.

 

groeten,

Arie

Link naar reactie

Arie,

 

Dat is een hele wending in je leven, maar waarschijnlijk en hopelijk de goeie keuze.

Wel jammer dat ik dan weer minder kans heb om een Z4 tegen te komen.?

Mocht je de spullen nou niet in een keer kunnen verkopen,dan heb ik nog wel belangstelling voor de remblokken!

In ieder geval succes in Frankrijk!

  • Like 1
Link naar reactie

Leuke reacties, dank jullie.

Uiteraard blijf ik wel actief op het forum, m,n Z is m,n alles ha ha

De reden voor mijn besluit is makkelijk.

Ik laat hier in NL niets achter, geen vrouw, geen kids, geen huis, geen hypotheek en geen schulden, de enige die maandelijks wat van me moeten hebben is de oplichtersbende die zorgverzekering heet.

Ik ben in Arles een oude jeugdliefde tegen gekomen waar ik 20 jaar geleden al eens een relatie mee heb gehad en het klikte meteen weer. Ik ga dus bij haar inwonen.

Verder heb ik totaal zo,n 15 jaar in de regio gewerkt en heb nogal wat contacten in de nautische wereld aldaar en heb ik waarschijnlijk zelfs al een baan.

De ultieme droom waar ik uiteindelijk naartoe wil is een eigen bedrijfje in de nautisch/technische industrie. en dat gaat lukken, tensotte spreek ik vloeiend Frans, Engels,Duits, en daarnaast nog een redelijk beetje Spaans en Italiaans.

Een geheel nieuwe start in de regio waar ik al heel lang m,n zinnen op heb gezet.

  • Like 1
Link naar reactie

ik blijf uiteraard gewoon actief hier? Kan zelfs een soort van "steunpunt" worden voor forum leden welke indien nodig ooit in de Provence hun Z uitgelezen of storingen gereset willen hebben??

Regio: Arles

  • Like 1
Link naar reactie

Heel veel succes daar en ben, als bootjes man, wel benieuwd wat je daar gaat opzetten.....

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Merci beaucoup.,

gaat helemaal goedkomen,, even acclimatiseren nog. m,n Z heeft iig een garage, ik heb sleutelruimte, het klimaat is heerlijk en de toekomst zonnig..

 

  • Like 2
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.