Ga naar inhoud

GEANNULEERD Europatour VI 2 t/m 10 september 2017 - Dolomieten II


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

We zouden net als in 2013 de Dolomieten weer in gaan, maar dan wel anders/aangepast/uitgebreid tov de vorige rit, maar helaas... 

 

Reken in elk geval weer op veel bergen, bergpassen, bochten, prachtige landschappen, lekker eten, fijne cultuur en uiteraard veel gezelligheid.

 

Voorlopig programma:

2 september vertrek naar omgeving Como/Lecco/San Pellegrino Terme

3 september vertrek naar hotel in omgeving Bormio

4 september verblijf in zelfde hotel (rustdag en/of rijden)

5 september vertrek naar omgeving Trento

6 september verblijf in zelfde hotel (rustdag op superlocatie)

7 september vertrek naar omgeving Cortina d'Ampezzo

8 september verblijf in zelfde hotel (rustdag en/of rijden)

9 september verblijf in zelfde hotel (rustdag en/of rijden)

10 september terugreis

 

Bovenstaande nog volledig onder voorbehoud!

 

dolomieten.jpg

 

Richtprijs:

€ 780,00 p.p. obv 2 pers. kamer

€ 880,00 p.p. obv 1 pers. kamer

Half pension, alle 8 nachten, 2 rustdagen. Alle kamers met eigen douche/bad & wc. Excl. drank, lunch, tol- en benzinegelden.

 

 

 

VOORGAANDE EDITIES:

 

ET I 2011 - Zwitserland/Noord-Italië

Aanmeldtopic

Reactietopic

 

ET II 2013 - Dolomieten

Aanmeldtopic

Reactietopic

 

ET III 2015 - Toscane

Aanmeldtopic

Reactietopic

 

ET IV 2016 - Franse Alpen

Aanmeldtopic

Reactietopic

 

Link naar reactie

Ok, ben ik weer de eerste dan maar, wel nog even ovb want de plannen voor 2017 zijn nog niet helder..

De ET IV was weer geweldig en heb er pas 1 gemist en wil dat aantal eigenlijk niet verhogen :lol:

Link naar reactie

Ik ga er eens rustig over nadenken. Ik zou als tip willen meegeven om niet half pensioen te reserveren, maar iedereen 's avonds zelf te laten kiezen waar en wat te eten. Dat scheelt een hoop teleurstellingen achteraf. Daarnaast zou ik graag willen weten hoeveel hotels er aangedaan zullen worden, of dat alles vanuit één of twee hotels wordt georganiseerd.Dat maakt het mogelijk een dag lekker in het hotel te blijven als je daar zin in hebt.

Link naar reactie
  • Administrator

Opzet blijft hetzelfde als ET I, II en IV. Aangaande half pension ga ik met hotels anders regelen, al hoewel ik met de Italianen tot dus ver geen problemen heb gehad qua keuken, zeker niet in de hotels waar we tijdens editie I & II verbleven. Denk ook niet dat men nog puf heeft om na een lange dagrit nog op zoek te moeten gaan naar een restaurant + de daarbij vaak hogere kosten wat het met zich meebrengt dan een gemiddeld halfpension diner.

 

Je bent overigens niet verplicht om op de rustdag een optionele route te gaan rijden :).

Link naar reactie

Je kunt dan in het hotel waar je aankomt als je dat wilt à la carte eten, of zelf wat anders zoeken. Geeft meer keuzevrijheid  voor de kieskeurige eters onder de deelnemers. :P

Wat betreft een vrije dag; die kun je dan nemen op het moment dat je dat zelf wilt, en niet wanneer dat in het schema is voorzien. Ik snap wel dat het gebied waarin je dagtochten kunt maken kleiner wordt als je dat vanuit een hotel doet, maar ik denk dat bepaalde mensen (ik noem geen namen om mijn huwelijk niet in gevaar te brengen) dan niet mee zullen gaan..... :wacko:

Verder is het natuurlijk jouw keuze Rob. Jij bent de organisator en wie mee wil zal zich bij jouw keuzes moeten neerleggen.

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, Delta737 zei:

Waar is Europatour V gebleven? :P

Scherp :sFun_whistle:

1 uur terug, Delta737 zei:

maar 2 kleine kids zo lang elders onderbrengen wordt ons iets te veel van het goede:(

Je vrouw kan toch mee met een vriendin? :rolleyes:

Link naar reactie

Ook onder voorbehoud interesse,   :rolleyes:  De echte vakantie voor 2017 staat gepland voor juni, Dus september is eindelijk eens "leeg"..... 
Misschien moet ik wel alleen... dat is nog een discussiepuntje... :sCo_chinscratch::sFun_whistle:

Link naar reactie
8 uren geleden, Snaatje zei:

Misschien moet ik wel alleen... dat is nog een discussiepuntje... :sCo_chinscratch::sFun_whistle:

 

Wil Co soms ook alleen meerijden, tenslotte heeft hij ook een BMW die dakloos is ( echter maar 2 wielen).:P

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Wat zijn jullie toch allemaal mannetjes hè? Allemaal grote mond over autorijden maar owee als het veel km's worden :P. Ter plaatse blijkt gelukkig altijd dat men niet uit de auto te slaan is :lol:.

 

Dat belooft nog wat voor de Noorwegen editie :sFun_whistle:.

 

 

Link naar reactie

Noorwegen is voor ons favoriet als het om varen gaat! Het is daar prachtig. Zijn echter net terug van een toer met de ZZZZ door Oostenrijk, Italie en Duitsland. Het was daar lekker warm en betaalbaar. En daar heb ik het punt, voor Noorwegen wel rekenen op ander weer en neem je buidel mee.  Te hard rijden wordt daar zeeeeeer fors afgestraft; daar kunnen onze boetes niet bij in de schaduw staan. Goed en als er gereden wordt, wordt er maar een matig glaasje geheven, dus dat daar wat meer voor neergeteld moet worden zal geen punt zijn......... (vooruit de bierglazen zijn ook wat groter!)

Als het dan Noorwegen wordt, dan is het wellicht een idee om van Oslo over de Jostedalsbreen (hoogste deel van Noorwegen) naar Bergen te rijden en van daar de Postboot (Hurtigruten) te nemen naar minimaal de Lofoten of verder naar de Noordkaap, en dan terug te rijden. Dat kan natuurlijk ook omgekeerd; eerst noord rijden en terug met de Postboot. Ik verzeker je Noorwegen is vanaf het water een complet andere beleving!

Of je perse helemaal naar de Noordkaap zou moeten valt te betwijfelen; de Lofoten mag je zeker niet missen!

Link naar reactie
  • Administrator

Thx voor je tips. Qua prijzen valt het mij nog enigzins mee. Boetes gelijk aan Zwitserland, brandstof gelijk aan die van ons. Eten drinken en overnachten wel redelijk aan de prijs.

 

Routes heb ik al grotendeels uitgewerkt. Wordt sowieso langer dan 8 nachten, anders wordt het mi niet wat. :rolleyes:

 

Lofoten wordt weer net iets te lastig qua planning, Atlantic Road komt er in elk geval wel in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.