Ga naar inhoud

Weekendje Hemelvaart Eifel / Mosel ??


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Als alternatief voor het vrijgevallen weekend van Hemelvaart wil ik het voortouw wel pakken om toch nog iets te organiseren. Het idee; donderdag 5 Mei smorgens kop koffie bij mij thuis en dan richting eifel, misschien bezoekje aan de Ring. 2 of 3 overnachtingen ( meeste stemmen gelden ). Routes heb ik genoeg, misschien in overleg! Zodra routes gemaakt zal ik zelf eerst hoteluitzoeken en communiceren met de rest, indien geen kamer meer er zo dicht mogelijk bij in de buurt iets zoeken.

 

Geef even aan of je  serieuze interesse hebt, vind dat we toch minimaal. 6-8 auto's moeten hebben.

Van sander en Guido weet ik dat ze nog wel willen :)

 

Indien ik binnen 2 weken te weinig interesse / respons krijg gaat het niet door.

1 - Scorpion

2 - Sander

3 - GuidoK

4 - Marrco?

 

 

Link naar reactie

Ja, top idee:thumbs_up:

 

Het is wel zo dat als je minder auto's hebt (dus idd 6-8) dat je vaak heel flexibel bent met van routes afwijken etc.

Bijvoorbeeld als een rit te lang blijkt te zijn voor die dag, dat je ter plekke met de kaart op de motorkap (ik noem geen namen:rolleyes:) ff een nieuwe rit uitstippelt :lol:

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Een ovb kan ook zijn van: ik haak aan wanneer het kan en als de rit doorgaat. Beter zo dan ik zeg van JA en ik kan uiteindelijk niet :)

  • Like 1
Link naar reactie

Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien:lol:, maar overweeg Eifel hotel Daun eens : http://www.eifelhotel-daun.de/index.php/de/

Mooie ligging op heuvel, Nederlandse leiding achter de gezellige bar

Nadeeltje: De Posche club overnacht er ook regelmatig (die jongens wil je natuurlijk liever niet tegenkomen).

Link naar reactie
10 hours ago, mohikaan said:

 De Posche club overnacht er ook regelmatig (die jongens wil je natuurlijk liever niet tegenkomen).

 

Idd, stel je voor dat je de hele avond met Frenk en z'n moeder aan de bar moet zitten...:ph34r:.:clown:

  • Like 1
Link naar reactie

Ja, bijna onwaarschijnlijk.

Een buitenstaander zou zeggen dat men hier niet geniet van het rijden in hun cabrios en liever naar de meubelboulevard gaat :ph34r:

Link naar reactie

Roger , anders sebiet ( direct ) maar dit weekend beginnen we eraan (verbouwingen). Gaan veel zelf doen , dus weekends en feestdagen "WIRKE"

Gaan wel proberen enkele dagritten mee te pikken, afhankelijk v vordering der werken...

aangepast door bojan
Link naar reactie
On 15 maart 2016 at 22:17, Individual said:

^Zolang er maar geen bejaarden in Jaguars komen zal het allemaal wel meevallen toch? :P 

Zie deze posting nu pas.

Egenlijk heb je toch wel een beetje gevoel voor humor Jeroen:P

Link naar reactie

Toch apart dat er van de meer dan 25 enthousiaste ovb aanmeldingen in het eerste topic er dus minder dan 5 overblijven als het puntje bij paaltje komt....

Je gaat je dan afvragen waarom mensen zich ovb aanmelden als de kans dat ze meegaan dus lager dan 20% blijkt te zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Nou het duurde te lang, en als je nog iets anders wilt boeken dan moet je ivm de feestdagen op tijd doen.

nu gaan wij die dagen even naar Italië...en ja ook hier hadden we de laatste kamer.

Link naar reactie

Precies je moet op tijd iets afspreken , plannen en vrij regelen en toen bekend werd dat ie uiteindelijk niet doorging hebben wij ook meteen wat anders geregeld voor een toerrit. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.