Ga naar inhoud

Welk gebande lid zou jij wel terug willen zien op het forum?


GuidoK

Welk gebande lid zou jij wel terug willen zien?  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk gebande lid zou jij wel terug willen zien?

    • Enzo Sebastian (Lawrence)
      11
    • Floor
      1
    • Gsusivo (Ivo)
      0
    • Henri
      0
    • Johan.
      0
    • Z3-Widebody (Roderick)
      1
    • Rodutch (Ronald)
      6
    • Geen van allen!!!
      5


Aanbevolen berichten

Ik zat laatst te denken over de meer tumultueze aspecten van de geschiedenis van dit forum en de leden die daaruit een permanente ban hebben gekregen.
Wellicht wel een beetje in 'the heat of the moment' en wellicht ook niet. Na verloop van tijd kan je mening daarover natuurlijk veranderen. Ik vroeg me af hoe de rest van de leden op dit forum erover dacht.

Dus: welk gebande lid zou jij wel terug willen zien op het forum?

 

Breng je stem uit in de bovenstaande poll :)

Of ik moet iemand vergeten zijn natuurlijk. Dit waren de ex-leden die mij zo te binnen schoten :)

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Leuk zo'n poll maar er staat er al 1 bij die absoluut geen ban heeft gehad. Guido ik bewonderde je altijd om je feitenkennis maar dit valt mij vies tegen:P

 

PS, wat mij betreft (mijn eigen mening dus niet die van het team) kan er 1 terugkomen:mellow:

Link naar reactie

Ik ken ze geen van allen maar als ik bovenstaande reacties zo lees, kun je het meeste lol hebben met Rodutch. Daar ga ik dus op stemmen <_<.

 

aangepast door Emi
Link naar reactie
7 minuten geleden, Sjonnie Kroket zei:

Leuk zo'n poll maar er staat er al 1 bij die absoluut geen ban heeft gehad. Guido ik bewonderde je altijd om je feitenkennis maar dit valt mij vies tegen:P

Had Floor dan geen ban gehad?

Ik kon daar idd geen rel van terugvinden, maar die is wel gast nu.

 

 

Quote

PS, wat mij betreft (mijn eigen mening dus niet die van het team) kan er 1 terugkomen:mellow:

 

Jouw mening was toch de enige die hier telde?:lol:

 

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

^^ wat mij betreft ook wel, de eerste uit dat lijstje die reageerd mag terug komen :hypocritesmiley::lol:

Link naar reactie
1 uur terug, GuidoK zei:

Had Floor dan geen ban gehad?

Ik kon daar idd geen rel van terugvinden, maar die is wel gast nu.

 

 

 

Jouw mening was toch de enige die hier telde?:lol:

 

 

 Floor is op eigen verzoek verwijderd.

 

Punt 2:

voor de schermenKIM-JONG-UN.thumb.jpg.59848bf5669099fda5

 

 Achter de schermen

201205251324-1_oekraiense-parlementariers-gaan-alweer-met-elkaar-op-de-vuist-video.jpg

Link naar reactie
8 minuten geleden, Sjonnie Kroket zei:

 Floor is op eigen verzoek verwijderd.

 

Maar kennelijk wil niemand haar terughebben (Hem? Haar? wat was Het nou eigenlijk? is daar ooit duidelijkheid over gekomen?)

 

8 minuten geleden, Sjonnie Kroket zei:

 

Punt 2:

 

:schater:

Link naar reactie
  • Administrator

:lol: 

 

Niet dat ik hem terug wil zien hier, maar ben wel benieuwd wat er van Johan. terecht gekomen is en of hij inmiddels al een eigen auto heeft en zo ja, welke :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Toch vergeet je wel een aantal ook  voor jou nog interessante kandidaten Guido! Lawrence en Roderick vormden een illuster trio samen met Sophia het paardenmeisje en dan was er ook nog die gozer die jou zelf wel even vanachter je toetsenbord zo komen rossen omdat je zijn naar ik meen getjoende zes serie niet al te fraai vond en jij niet geloofde dat die in 3 seconden de Nurburgring rond kon ... 

Link naar reactie

hahaha. legendarish


Op ‎30‎-‎6‎-‎2013om9:28 PM, GuidoK zei:

Dat soort auto's als die 6 serie zijn toch echt compleet over de top? Die auto staat namelijk voor niets waar bmw voor staat. Leuk zo'n nordschleife stickertje achterop, maar daar is die auto echt niet geweest. Met die auto valt namelijk nauwelijks te rijden. Leuk die rolkooi, en opgevoerde m20 (zo te zien), maar freude am fahren is er met zo'n ding gewoon niet bij. Het is nu een stuk staal wat gemaakt is om stil te staan, met de illusie dat het heel hard zou kunnen. En dat is dus ook wat het is, een illusie. Niet "freude am fahren", maar "illusion am fahren"

Just my 2 cents.....

Zo'n sepang bronze m coupé is dan wel weer leuk, want die zie je in europa nauwelijks.

enne jung, je zult je gister wel een domme lul gevoeld hebben na het zien van die ring fotos. jij weet helemaal niet waar je over praat man! jij moet oppassen, daar krijg je gezeik mee. en dan mag jij laten zien wat voor mannetje je bent. ipv van voor je PC!

heej, fijne dag verder he!

Link naar reactie

Ik heb die Johan eens een dagje in de auto gehad tijdens de IJsselmeertocht. Vreemde gast ja, leek wel eens soort zwerver. Verder niet echt en troublemaker zover ik hem gekend heb.

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, Olivier van Epscheuten zei:

Persoonlijk vind ik Lawrence een best menneke en kom ik regelmatig bij Ruud nog tegen ( zal er met de nieuwjaar borrel ook wel zijn)

En de rest ?? och lekker laten soppen,

 

Dat lijkt ook het forumoordeel te zijn/worden :)

 

Quote

 

Gsusivo de zielige zeikerd en vunzige voyeur

Henri de vieze fotograaf

Lawwwwrrrrence de gaatjesvullende praatjesmaker

Roderick Widebody de ranzige rukker

Johan. De Wanbetaler.

Jeroen (eerst Z4-RC en later JvK), de marktplaatsgigant ...

Darudevampire, die zich per PM met zijn lange tanden vastbeet in zijn eigen rudeness ...

Sophia de chat-slet

Floor de man in een rok die in de rij ging staan bij de damestoiletten

Stahlgrau Jacq de paardebek (die haar bruidsdiner bij La Baraque kwam nuttigen!!!)

Sjococo, de grootste Oetlul ever

Drs. Ronald Badlaken, z'n meisje Amper GoedGenoeg met z'n Seat en harley v-rod night special 2011 editie met missende associëren en andere gebreken.

 

:lol: met dank aan N.

 

 

Ik ben er idd nog een paar vergeten:lol:, maar een paar zijn ook voor mijn tijd denk ik

 

Amper GoedGenoeg was wat mij betreft de woordspeling van het jaar (kwam Maurits daar niet mee?)

 

Toch grappig als zo'n lijstje ziet met al die mafkezen :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Kunnen we ze niet gewoon allemaal laten terugkeren :rolleyes:, kunnen we daarna weer lekker zeiken over van alles en nog wat, en daarna weer aan een zooi een BAN uitdelen :nasty:, gebeurd er weer eens wat op dit saaie forum :hypocritesmiley::sFun_nahnahna::P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.