Ga naar inhoud

BMW Laser Logo's ipv standaard deurverlichting


Zzzz(4) nr1

Aanbevolen berichten

Het onderwerp is mogelijk te afgezaagd.

Ik heb op ali-express de goedkoopste laserlogo's besteld die ze hadden (minder dan 10 euro per 2 stuks).

et was een kwestie van voorzichtig met de hand (zonder enig gereedschap) de originele lamp erg voorzichtig onder uit de deur klikken. Voorzichtig want de originele kabel is erg kort.

En vervolgens het logo lampje met het ongeveer 6 cm verlengkabeltje inklikken !

Klaar !! en een heerlijk, haarscherp kinderachtig effect.

Het logo is 360 graden draaibaar, ik heb het mijne voor deze zekerheid met plakband (jawel) gefixeerd.

:clapping:

Funny...diverse logos en kleurstellingen leverbaar...als ik zou weten hoe ik een pic zou kunnen uploaden?

Nu ben ik nog aan t experimenteren met zg COB ledstrips in de kofferbak en als drivinglights

Link naar reactie

Je mag tegen mij alles zeggen, hoor..... :lol: en vervolgens leg ik je dan wel uit hoe het echt zit..... :hypocritesmiley::clapping: Oh ja, iedereen nog goeie kerstdagen gewenst :sSp_christmas::sSp_christmastree: en alvast het allerbeste voor 2016 :kisstogether:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Behalve de knaken tuning heb ik de auto ook echt laten tunen bij Unlimmited in Amersfoort die voor 450 de aangepaste mapping onder de sportknop hebben geplaats en daarbij ook nog de runs op de vermogensbank hebben zitten.

Zij beweren dat mijn 2012 2.0i (8-automaat) dan gelijk is aan een 2.8i...en ik moet zeggen...het ding gilt behoorlijk en steekt zijn neus hoog in de lucht met optrekken.

Heb het helaas nog niet uitgebreid kunnen proberen en ben de 240 op de teller nog niet ver gepasseerd vanwege het overige verkeer...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.