Ga naar inhoud

Inschrijvingstopic Limborit VII - 7 Juni 2015


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ik heb met de uitbaters tijdens de heiderit afgesproken dat ik 2 weken van tevoren uiterlijk door geef hoeveel personen er komen.

Dat betekent dat ik 2 1/2 uiterlijk van tevoren de betalingen verwacht.

Zoals je zegt last minute kan er altijd nog wel een man of 2 a 4 bij, doen ze niet moeilijk over...

Dat gezegd hebbende zal ik de heiderit eens aan gaan vullen, er is al wat meer duidelijk ;-)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben 1x op het laatste moment geswitched van lunchlocatie omdat ze toch opeens vooraf betaald wilden worden. Vonden ze niet leuk, weg 60 man. Week later mailtje dat ze toch akkoord gingen met achteraf betaling. Helaas... ik had al wat anders :)

Link naar reactie

Helaas moet ik afzeggen. We gaan de vrijdag ervoor een twee weekse roadtrip starten met de ZZZZ. Ik vind het jammer om af te moeten zeggen, zeker ook omdat de Sauerlandrit gecanceld is.

Groeten,

Patrick en Yvonne

Link naar reactie

Schrijf Eduard en Yvon er maar bij, zonder diner... Ik opteer voor een sight seeing groep dus om mooie dingen te zien op een rustige snelheid :cool:

Voor diegenen die in de buurt van Slenaken een hotel zoeken; ik zou ook eens bij onze oosterburen kijken. Wij zijn zaterdags in Aken (nog geen 25km van Slenaken) en overnachten daar in een hotel. Er is dat weekeinde o.a. een leuke historische jaarmarkt tot 22.00 uur:

http://www.aachen.de/De/stadt_buerger/aachen_profil/bedeutende_ereignisse/historischer_jahrmarkt/index.html

Zondagochtend tijd genoeg voor een lekker Duits ontbijt en dan zijn we rond 9.30 uur in Slenaken :wink:

Link naar reactie
  • Administrator

eerste €10 schrijf ik vanavond over de rest de komende 11 maanden :171:

Link naar reactie

Betaald, op de valreep.....was ff spannend! :hypocritesmiley: Aftellen naar vrijdag 5 juni a.s. Dan rijden we weer richting Reijmerstok :thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.