Ga naar inhoud

Inschrijvingstopic Limborit VII - 7 Juni 2015


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Da's dus 8 à 9 auto's per groepje. Veel meer moet dat niet worden. :)

Tijdens ET1 en 2 had ik er gemiddeld 14 voor danwel achter mij... moet niet zo'n probleem zijn, toch? :rolleyes:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

ET1 ging toch goed met 14 auto's achter jou aan de Gavia op? Doe Jeroen er nog maar 5 bij Roger :lol:

  • Like 2
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Reminder !

Tot op heden pas 2 betalingen binnen :blink:

Betalen vóór 21 Mei svp:
NL11 SNSB 0865988315, BIC SNS Bank - SNSBNL2A (R. Meijers, Geleen), met als vermelding 'Limborit 2015' + forumnaam

Link naar reactie
  • Administrator

^klopt Jeroen, maar moet ook afspraken maken met lunch en dinner locatie.

dus wilde toch graag langzaam weten naar welke aantallen we gaan.

Want de ervaring leert dat het eindaantal deelnemers nog wel eens flink kan afwijken van het lijstje

aangepast door Scorpion
Link naar reactie

De vraag is slechts dat wanneer de deadline 21 mei is er een maand van tevoren al een herinnering is.

Ik zal eens bij mijn werkgever aankloppen of hij mijn salaris van de aankomende 30 jaar ook niet alvast kan storten hahaha

Even zonder gein, organiseren van een rit is een hoop werk, kost een hoop tijd en levert veel stress op.

Zeker als er een krappe datum op staat wanneer de betalingen binnen dienen te zijn.

Ik stel dus voor dat we Roger helpen met stressverlichtting door zsm te doneren.

En Roger, zoals altijd is mijn dank groot voor het regelen van deze rit! Altijd fijn wanneer iemand zijn privé tijd opoffert om het anderen naar de zin te maken.

Dus mensen, stort uw donatie zsm als teken van dank voor de organisatie van deze, vast weer, ontzettend mooie en leuke rit.

Edit; storting zojuist voldaan, zou binnenkort op je rekening moeten staan Roger

aangepast door MarliesRoy
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Uit eigen ervaring weet ik dat betalingen gemiddeld allemaal een week voor de rit binnenkomen. Afzeggingen bij dagritten is nihil. Er zegt er 1 af er komt er nog 1 last minute bij. Afrekenen met horeca overdag doe ik altijd achteraf op rekening ivm tijdsplanning, diner 's avonds direct.

Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat horeca daar moeilijk over deed. Gewoon jouw wensen kenbaar maken, ze laten echt geen groep van 40+ lopen daar op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.