Ga naar inhoud

Hoeveel cilinders hebben jullie?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Na dit weekend konden het er zo maar eens 12 meer zijn... :hypocritesmiley:

Hmmm... interessant! Het ligt voor de hand om weer een Double Six te roepen, maar ik doe toch een gokje voor een BMW V12 :)

Link naar reactie

...Double Six...

Goed geraden... Hoe/waar/waarom is een lang verhaal, en véél te off-topic voor hier :)

50/50 kans dat-ie de familie gaat aanvullen, in de loop van deze week wordt de knoop doorgehakt!

Een BMW V12 komt er misschien ook wel een keer, maar dan heb ik toch écht meer droge stallingsruimte nodig.

Link naar reactie

Als de tweede proefrit/inspectie goed gaat worden het inderdaad 12 kaboutertjes meer...

Je zit zeker uit te vogelen of je een route kan vinden waarbij tussen de huidige standplaats en je huis voldoende tankstations zijn gesitueerd om de rit te kunnen voltooien.... :clown:

Link naar reactie

...gewoon modelauto's te gaan sparen...

Nah.... Daar valt met mijn worstvingers weinig aan te sleutelen, ze lekken niet en kunnen niet vanzelf in de fik vliegen. Niet half zo leuk, Marco!

...voldoende tankstations zijn gesitueerd om de rit te kunnen voltooien...

Hij komt op een volle tank toch echt net zo ver als onze ZZZ! :guitar:

(mag ook wel, met 2X zo veel tankinhoud)

Link naar reactie

4x z3

6x 530 bmw

4x golf vw

4x cb750 honda

6x gl1800 honda

2x zitmaaier

26 staan er thuis, verassend veel.

In het vaartuig waar ik de meeste kilometers mee verslind zitten er nog een paar maar die tel ik maar niet mee.

Cat 3516 16x

2 daf 1160 12x

2x generator 12x

(40 stuks)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

In totaal zijn er hier 30 cilinders aanwezig n.l.:

1x 6 (benzine)

2x 5 (1x diesel en 1x benzine)

1x 4 (benzine)

1x 3 (diesel)

2x 2 (benzine)

3x 1 (mengsmering)

In Nederland zijn er ook nog 4 aanwezig (benzine)

Brengt het totaal op een kostbaar bezit van 34 cilinders met een totale inhoud van ca. 12.970 cc.

Rob

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Na dit weekend konden het er zo maar eens 12 meer zijn...

Dat is maar héél eventjes waar geweest: Double Six nummer 2 was maar een dikke week in bezit voordat-ie naar een vriend in Duitsland ging...

24 cilinders voelde toch een beetje als behelpen, dit weekend wordt het een mooi rond getal: 30 cilinders plús een supercharger :punk:, waarmee het wagenpark nét onder de 1100 pk uitkomt.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.