Ga naar inhoud

Andere merken: 2015 Audi TT Roadster

Maurits

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Nieuws van een paar dagen oud, maar toch: de nieuwe TT roadster:

2016-Audi-TT-Roadster-Wallpaper-1280x800

2015-audi-tt-roadster.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind dat de TT wel opknapt naar mate de generaties vorderen. Onder andere omdat de neus nu eindelijk wat lager begint te worden dan de achterkant. Bij het eerste model kon je de carrosserie omdraaien en dan zeg de auto er van de zijkant nog steeds hetzelfde uit ... Maar het zou nog steeds niet mijn keuze zijn: de afgeronde achterkant vind ik nog steeds niks.

Zijn er eigenlijk oud-TT rijders in ons midden?

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Waaom plaats je nu een impressie tekening terwijl de auto al is voorgesteld?

• Administrator
Geplaatst:

^ Ik zou zeggen, plaats vooral zelf een foto als je dat nodig vindt. :wink: Het waarom is: omdat dat de afbeeldingen zijn die bij het (Autoweek) bericht onder de link zitten.

Geplaatst:

Jazeker, hoezo?

:blink: dus je bent eigenlijk in de kast geklommen?

:lol:

Geplaatst:

Staat hij nog steeds op het onderstel van een Golf?

Geplaatst:

^ tegenwoordig staan àlle modellen van vag op het onderstel van een golf :lol:

(mqb platform)

Geplaatst: (aangepast)

^ Volgens Wiki is de TT ook verwant met de Skoda Octavia :horse:

aangepast door Emi
Geplaatst:

:blink: dus je bent eigenlijk in de kast geklommen?

:lol:

Was van Nicole die er overigens zeer tevreden over was. Maar die van haar was toen vrij jong, net als alles toen nog eigenlijk.... :171:

Geplaatst:

Deze ziet er goed uit maar zal zoals de rest van Audi wat duurder zijn in onderhoud dan de Z

Geplaatst:

^ Ik zou zeggen, plaats vooral zelf een foto als je dat nodig vindt. :wink: Het waarom is: omdat dat de afbeeldingen zijn die bij het (Autoweek) bericht onder de link zitten.

Die foto die nu in de eerste post staat , staat in ieder geval niet in de galerij van het bijbehorende artikel.

On-topic : sinds de eerste Z4 heeft BMW duidelijk afstand genomen van de concurrentie qua looks.

Geplaatst:

Was van Nicole ....... van haar was toen vrij jong, net als alles toen nog eigenlijk.... :171:

Ze kunnen veel van je zeggen, maar bang ben je niet.

Ik zou vast naar de drogist gaan voor tubes zalf tegen blauwe plekken en schaafwonden.

1352828630501_outcold.jpg

Geplaatst:

. Maar die van haar was toen vrij jong, net als alles toen nog eigenlijk.... :171:

Amper ingereden? :lol:

Geplaatst:

Toch vind ik een TT niet verkeerd rijden. Afwerking is ook goed.

Maar een Z is leuker (en mooier).

Geplaatst:

^ Het rijgedrag van een TT vind ik een stuk saaier en sulliger dan van een Z.

Geplaatst:

Misschien vergeleken met een Z3 M. Maar een E89 Z4 is echt niet zo spannend hoor. Hij rolt behoorlijk over zijn lengte as en je voelt het gewicht doordrukken in de bochten.

Geplaatst: (aangepast)

Het M onderstel heb ik helaas niet. Kan de E89 goed gebruiken. Maar hij blijft aan de zware kant.

aangepast door Driver70
Geplaatst:

Volgens mij wordt je auto ook niet lichter van M-onderstel en sportstand :clown:

Maar een TT roadster is ook zwaar. De laatste met 6 pitter (2007-2010) woog 1470 kg met handbak.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen