Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit VI - 6 juli 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

Ik vond dat je voor jouw doen rustig reed Guido en ik heb je inmiddels 2 edities van de europatour meegemaakt en dat kan echt veul harder!

Dat viel ook best wel mee. Ik heb gewoon een beetje het tempo van de turbogroep in de ochtend aangehouden.

Wellicht iets sneller want in je eentje leg je makkelijker afstanden af (want zelfs met een groepje van 7 heb je zo nu en dan 'file-effect', zeker bij scherpe bochten, rotondes en kruizingen. Die neem je in je eentje veel sneller, zeker als je ook alleen in de auto zit), maar ook s'ochtends waren er zat momenten dat SjonnieK het gas er flink op had.

Ik vraag me ook nog steeds af hoe dat kan met een klein kind achterin. Volgens mij wordt Beau vlak voor de rit helemaal volgepropt met oxazepam ofzo :lol:

Toch jammer dat die groep uit elkaar viel.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Mooie foto's idd. Ook eindelijk een foto van dat italiaanse barrel wat ons 25km ophield. :lol:

Gelukkig sloeg ie bij trois ponts af onder het spoor door :)

  • Like 1
Link naar reactie

Prachtige tocht met een geweldige groep (Jack+Ralf) Eindelijk de M eens goed aan de tand kunnen voelen :)

Heerlijk gereden met McShine en Ralf. De snelheid zat er goed in.

Dit was mijn eerste georganiseerde tocht maar zeker niet de laatste.

Wil iedereen bedanken, het was een super dag.

  • Like 2
Link naar reactie

Ook even een reactie vanuit het Brabantse land !

Mooie tour gereden, alleen jammer dat we maar een stop hebben gemaakt n.l. met de lunch.

Daarna nog wel gestopt maar zonder terrasje of toilet voor de dames.

We konden helaas niet blijven dineren vanwege verplichtingen, want dan hadden we nog met wat meer mensen kunnen kennismaken.

Op weg naar huis een gigantische onweersbui gehad, dus maar rustig aan gedaan !

Vandaag merkte ik dat de :m: lekker was losgereden en zojuist heb ik hem voor een grondige wasbeurt even de A50 opgestuurd!

Toch wel lekker even naar de 220 toe trekken in 4 :petje:.

Organisatie bedankt en wellicht tot een volgende tourtocht

  • Like 1
Link naar reactie

Geweldig, zo laat een dagje Limborit zich samenvatten als je na een jaartje of twee geen ZZZ te hebben gereden weer eens "een toertje gaat maken"!

Veel dank aan de organisatie voor de goede zorgen en de bijzonder fijne stukken route deze editie. Toppie.

Ook Jackie_P(a) bedankt voor je gastvrijheid in je ZZZ en de kans om de hele rit te rijden en die 3.0 van jou een beetje los te rijden ;-). Da's wel gelukt...

Als Truppenfuhrer offer je je graag op en is het gaspedaal stevig gevloerd :punk: zodat het 35iS en Z3M gespuis ook een leuk dagje hebben gehad. :sFun_banana2:

Nu weer dagelijks met de 1.2tsi op pad, haha :clapping:

  • Like 5
Link naar reactie

Mooie tour gereden, alleen jammer dat we maar een stop hebben gemaakt n.l. met de lunch.

Daarna nog wel gestopt maar zonder terrasje of toilet voor de dames.

's Ochtends hebben we wel een stop gemaakt bij een café, waar eventueel geplast kon worden. 's Middags hebben we in plaats van één lange 'horecastop' inderdaad twee kortere stops gemaakt. Mijn eigen ervaring met het organiseren van ritten is namelijk dat mensen het niet prettig vinden om veel langer dan een uur aaneen intensief te rijden. En aangezien we drie uur zouden rijden... :)

Vond het wel spijtig om pas na de rit te moeten horen dat jullie het anders hadden gewild. Achteraf kan ik er natuurlijk niks meer aan doen. Had het eerder tijdens de dag even gezegd en ik had er op in kunnen spelen. :)

Link naar reactie

Kris, ik heb geen FB maar kan de foto's wel zien, schitterend!
Ik zal vandaag eens kijken of ik degenen die ik wil hebben ook kan downloaden..

Hopelijk zien we je volgende keer weer terug....jij bent ook aangenaam gezelschap :party:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Iedereen van de organisatie en deelnemers bedacht voor de mooie dag, ook jac en Ralf bedankt als voorrijders van mijn groepje, lekker snel door het mooie landschap gereden, wat een mooi geluid uit de z3m en z4 35si,

Volgende keer weer

  • Like 1
Link naar reactie

Kris, ik heb geen FB maar kan de foto's wel zien, schitterend!

Ik zal vandaag eens kijken of ik degenen die ik wil hebben ook kan downloaden..

Hopelijk zien we je volgende keer weer terug....jij bent ook aangenaam gezelschap :party:

Downloaden zal allicht wel lukken, maar wel in gereduceerde kwaliteit (FB beperkt de filesize). Originelen kan ik altijd bezorgen via "wetransfer" (want veel te zwaar om via mail te sturen).

  • Like 1
Link naar reactie

Downloaden zal allicht wel lukken, maar wel in gereduceerde kwaliteit (FB beperkt de filesize). Originelen kan ik altijd bezorgen via "wetransfer" (want veel te zwaar om via mail te sturen).

Top, ik meld mij alvast aan, altijd leuk om foto`s terug te kunnen kijken op je TV

Herinner mij er even aan dat ik je de volgende keer een biertje koop :-) Wellicht de krentewegge rit ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.