Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit VI - 6 juli 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wij sluiten ons bij Ruud aan , was leuk om te organiseren. Super dat de route bij iedereen in de smaak viel :) Qua weer? Je krijgt wat je verdient, toch. Geweldig gezelschap, top dagje. Allemaal bedankt voor jullie deelname. Roger & Jacqueline

  • Like 1
Link naar reactie

Een kleine impressie van enkele van de bochten.

Vergeet niet de vide op full hd (1080p) te zetten, krijg je een wat mooiere weergave aangezien Youtube helaas de kwaliteit naar beneden haalt (dus niet de kwaliteit die ik heb op mijn pc :-(

En een leuke ontmoeting onderweg:

aangepast door MarliesRoy
  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Wij sluiten ons bij Ruud aan , was leuk om te organiseren. Super dat de route bij iedereen in de smaak viel :) Qua weer? Je krijgt wat je verdient, toch. Geweldig gezelschap, top dagje. Allemaal bedankt voor jullie deelname. Roger & Jacqueline

Link naar reactie

Ik ben ook weer thuis. Toch maar besloten om nog ff na te borrelen in golden tulip kerkrade, het was zo gezellig :)

Dat hotel is beduidend beter dan berg en dal :lol:

Erg leuke rit. Mooi gebied om rustig te toeren. Vooral de gebieden/wegen van de middagrit zijn op het lijf geschreven van een roadster. Gelukkig duurde die bui tijdens het middageten maar een half uurtje oid zodat het dak maar kort dicht hoefde.

Ook mooi op tijd bij het eten (wat erg lekker was, met name het toetje)

  • Like 2
Link naar reactie

Of was jij dat niet, die na de lunch ons groepje voorbij kwam blazen? :P

Nee dat was een ander. Die zat ook in de turbogroep. Die houdt zich altijd heel erg op de achtergrond, dus niet veel mensen kennen 'm en bij foto's etc. is hij nooit te bekennen (schuw, geen sociaal mens, duikt altijd weg etc.).

Maar dat is idd een aso. Zijn auto lijkt trouwens wel behoorlijk op die van mij dus ik kan me de verwarring wel voorstellen.

Op facebook is er geloof ik wel een filmpje van hem (met z'n asociale praktijken) te vinden, dat hij als een gek door een dorpje scheurt oid.

Maar dat filmpje is heel slecht gefilmd (brakke eifoon waarschijnlijk), dus daar kan je ook weinig van maken.....

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Ik vond dat je voor jouw doen rustig reed Guido en ik heb je inmiddels 2 edities van de europatour meegemaakt en dat kan echt veul harder! Powerrrrrr aldus Jeremy :lol:

En dat inhalen... tsja, als jij de route niet had afgesneden Jeroen, had je ook netjes achter ons groepje aangesloten, want het was de bedoeling om uit dat zijstraatje te komen :P

Ik wilde (en kon ook makkelijk) inhalen, maar met 6 auto's achter mij vond ik dat toch iets teveel van het goede :rolleyes:. Maar het moet gezegd, je reed goed door gisteren! :thumbup:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij heeft Nick niet alleen daar geprobeerd om zijn banden aan gort te rijden :171:

:lol: idd hahaha

Maar eerlijk waar, het zegt mij echt zo 123 niets. Wel dat hij wat rubber los had hangen, maar niet van dat hobbeltje.

Link naar reactie

Bedankt voor de super rit!! goed georganiseerd, complimenten! De route bewaar ik en als ik me een keer zou vervelen kan ik ze nog eens rijden :)

@ Individual: we zijn jullie idd 'kwijt' geraakt. haha nee op de snelweg zijn jullie doorgereden. Heb me redelijk netjes aan de snelheid gehouden.

Wij hebben de afslag Maastricht aangehouden aangezien we niet mee gingen eten.

Nu wachten op meer foto's en de volgende rit :hypocritesmiley: we hebben het virus ook te pakken.

  • Like 3
Link naar reactie

Pim, Ruud en Roger en natuurlijk aanhang, bedankt voor de prachtige rit die we mochten rijden en de geweldige organisatie ook het diner was heerlijk.

Ik zou zeggen tot volgend jaar, we gaan dan zeker weer mee.

:clapping: :thumbup:

  • Like 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.