Ga naar inhoud

Reactie topic Limborit VI - 6 juli 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

Niet droog gehouden helaas maar dat mocht de pret niet drukken. Organisatie bedankt! Leuk dat we toch nog met onze "vreemd merk" auto mochten meerijden. Wij hebben de rit niet uit kunnen rijden omdat onze oppas maar tot 18:00u beschikbaar was dus een uurtje na de lunch zijn wij huiswaarts gekeerd. Moet zeggen dat het toch wel begint te kriebelen om weer iets met een Z erin aan te schaffen. Ik denk dat we dan de Mini maar moeten opofferen :blink:

  • Like 3
Link naar reactie

Organisatie ontzettend bedankt voor de perfect georganiseerde rit. Lunchlocatie was ook top geregeld en verzorgd.

Op een klein beetje regen na een zonovergoten dag. Prachtige wegen en heerlijk sturen.

Bedankt voor de gezellige dag. :clapping::clapping::clapping::clapping:

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Dames en heren organisatie, bedankt voor de geweldige stuurwegen! Top geregeld alleen toch een beetje jammer van die gehoopte boottocht die maar niet kwam :P

Net thuis met een fikse zonnesteek en mega noodweer onderweg. Zicht was nog minder dan met potdichte mist... de regenbandjes hebben goed hun werk gedaan :)

oh en zou haast vergeten te vermelden dat ik een top groepje achter mij had. Niet 1x fout gereden of elkaar kwijtgeraakt. Thx!

Nogmaals dank, we hebben genoten!

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 3
Link naar reactie

oh en zou haast vergeten te vermelden dat ik een top groepje achter mij had. Niet 1x fout gereden of elkaar kwijtgeraakt. Thx!

Je bedoelt dat ze jouw fouten klakkeloos volgden... :P

Net als 'mijn' groepje trouwens. Ik reed op de TomTom en die bleek toch niet altijd hetzelfde aan te geven als wat op papier stond. :)

  • Like 1
Link naar reactie

Ook wij vonden het een geweldige rit ondanks een klein buitje hebben we toch weer super geboft met het weer.

Klein mineurpuntje, ik heb de camera in de auto verkeerd ingesteld waardoor er veel niet is opgenomen :-(

En de luchtopnames zijn helaas ook niet helemaal gelukt.

Wat er bruikbaar is zal ik plaatsen

En bij deze wil ik mijn "volgers" even "liken"

Was weer beregezellig, ook tijdens de wedstrijd in het cafe in gulpen

Kortom, mooie rit, fijn gezelschap, wat kan een mens zich nog meer wensen/

Tot de volgende keer, M&R

  • Like 1
Link naar reactie

Ik ben trouwens wel benieuwd waar Kenny en z'n vader nou opeens gebleven waren. Die reden mee in mijn groepje, maar waren na het stukje snelweg opeens weg.

Ik heb op dat stuk snelweg wel even flink doorgetrokken, maar vervolgens ook een stuk heel rustig gereden, zodat iedereen weer bij kon komen - behalve Kenny dus.

Nou ja, excuses als het toch te hard ging - het was tenslotte bedoeld als het langzame groepje. Het was niet mijn bedoeling om mensen af te schudden of zo.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb op dat stuk snelweg wel even flink doorgetrokken.

:blink: jij .... Een E89 doet meer met je dan je denkt :lol:

Link naar reactie

Maurits gefeliciteerd met Monieke.

Organisatie, bedankt voor de leuke rit, goed georganiseerd.

Lekker eten, mooie bochten en perfect weer.

Rob bedankt voor het voorrijden idd geen enkele keer fout gereden. :thumbs_up:

De rest van ons groepje bedankt voor de gezelligheid het was een superdag.

Nog even over ons geweldige hotel Berg en Dal te Slenaken, :sCo_chinscratch:

Na de poging van de kok om ons te vergiftigen met zijn specialiteit "ossehaaspuntjes"

probeert de eigenaar me nu op te lichten door na betaling van € 85,- een " no show" aan booking.com door te geven zodat er € 120 extra van mijn creditcard wordt afgeschreven.

Dus kijk even na als je via booking.com hebt geboekt of dat hij jullie ook niet achteraf heeft opgegeven als "no show"

ik heb gelukkig een rekening gevraagd.

Omdat ik € 205,- nog te veel vind om de kamer te kopen ga ik hier morgen even in duiken

Mocht ik dit niet recht kunnen zetten zou ik graag gebruik maken van een account van een van jullie om mijn opbeurende recensie toch op booking.com kwijt te kunnen. :nasty:

aangepast door coot
Link naar reactie

Organisatie was TOP! Ik was onder de indruk!

Geweldige ritjes en super om jullie dan toch eindelijk eens te ontmoeten. Ik weet uiteraard nog steeds niet wie nu eigenlijk wie is op het forum, er waren zoveel wagens!

Voor mijn part zeker voor herhaling vatbaar!

Oh ja, en de foto's volgen asap, eerst even een selectie maken uit de 725 gemaakte foto's :blink:

  • Like 1
Link naar reactie

@Coot, wat vervelend nou weer dat zo'n (censuur) weer zoietsmoet doen om geld uit je zak te kloppen!
Maar is nu met naam bekend hier op het forun en ik hoop dat mensen hem hier vinden via google en niet dezelfde fout maken ;-)
@Bad_Pritt, ja die foto's zijn wij ook erg benieuwd naar!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Namens Femke en ik wil ik de organisatie nogmaals bedanken, top geregeld allemaal. En natuurlijk ons groepje, geleid door Jac en Ralf bedankt!

De rit was heerlijk en de vaart zat er aardig in :lol:. Met slechts één buitje hebben we veel geluk gehad denk ik. We gaan een volgende keer in elk geval weer graag mee. Ook leuk om een aantal forumleden in het echt te ontmoeten.

Ben benieuwd naar foto's en filmbeelden...ik geloof (hoop?) dat McShine nog wat leuk filmmateriaal heeft van mijn Z :petje:.

aangepast door Toink
  • Like 1
Link naar reactie

Was inderdaad een mooie rit, en super georganiseerd! Petje af daarvoor, leuke tussenstops, ontvangst, lunch en diner waren allen top! Ralf reed echt super (of kwam dat nu door de navigator...;) )

Af en toe nog eens leuk kunnen spelen met Eric en Roosmarijn in de Z3M (Echt een schitterend exemplaar!), ik moest soms echt alle zeilen bijzetten om die te kunnen volgen in de bochten. Maar heb daardoor ook de auto weer iets beter leren kennen, was een leuk divers groepje!

Alleen jammer van dat "lawaai" van Toink..... Gaat me weer geld kosten... ;)

Filmpje volgt nog Toink (Staat op Andy zijn tel).

Een compilatie van mijn foto's vind je hier.

PS

Zo druk is het daar nooit om 9:00 's morgens :)

0E91AAF8-5166-4D23-8AE0-C145C6C8DEA2_zps

aangepast door McShine
  • Like 2
Link naar reactie

Ruud,Pim,Roger ....en iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan deze geweldige dag bedankt !

het was weer geweldig,mooie route,mooie auto,s ,mooie mensen echt gezellig.

excuses voor onze snelle verdwijntruuk aan het eind van de rit waardoor wij van de meesten geen netjes afscheid hebben gedaan,maar aangezien ik die ochtend uit nurburg kwam en ook nog naar huis moest leek het mij beter om maar gelijk door te gaan.

ik meld mij hierbij vast aan voor volgend jaar ,als ik dan even de datum kan krijgen dat zet ik die gelijk op de kalender zodat ik niet weer een dubbele afspraak kan maken :lol:

als ik de foto,s op picasa heb geupload zet ik de link hierbij.

  • Like 1
Link naar reactie

Onze eerste deelname aan de Limbo rit was in een woord "geweldig"!

Zelfs de regen-show (die waarschijnlijk in het arrangement zat) van een half uur was mooi om te zien door het prachtige glooiende landschap.

Ook namens Anja wil ik de organisatie hartelijk bedanken voor dit leuke, mooie, prachtige en humor volle weekend.

Rob, bedankt voor je goede begeleiding waarin we vlekkeloos van start naar finish zijn gereden op een vreemd hobbeltje net voor een rotonde want je had ons namelijk even moeten informeren via de walkie talkie! :lol:

We hebben toch maar even in het oudste en slechtste cafe van Nederland de wk wedstrijd Ned.-CR mogen bekijken waar we tijdens de pauzes graag even de frisse lucht opzochten. (45gr. binnen)

Het hotel was een echte niet aanrader met een dove kelner, (ik wil graag 2 bier, "wat zegt u" na 4 x) Louis de Funes als uitbater en een kok die water laat aanbranden. (trouwens, ze hadden een serveerster om door een ringetje te halen, wat een popje)

Vandaag hebben ze daar een dag-hap Marco, ossenhaastpuntjes in een stoofpotje. (let op de t)

Het bed was uit de middeleeuwen met een matras gevuld met stro om over de flinterdunne kussens maar te zwijgen.

Maar doordat we in een geweldig humorvol gezelschap waren hebben we dit als een bezoek aan het cabaret festival mogen aanschouwen.

Ik miste helaas de 2 biertje na mijn beloofde inbreng als de "Stig" <_< en zoals ik al eerder vermelde, "belofte en niet doen is een mens zonder fatsoen" :punk:

Deze dag was voor ons zeker voor herhaling vatbaar en moeilijk te evenaren maar wij proberen "De krentenweggerit 2014" net zo goed en mooi te laten verlopen als deze.

Monique, Jaqueline, Pim, Roger en Ruud super bedank!

Groet en liefs, Anja en Willem.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

Hobbeltje voor een rotonde? Zegt mij zo ff niets.

als jij nou de volgende keer de walkie talkies VOL laadt, dan kunnen wij er nog iets mee doen, ook na een half uurtje :P

Link naar reactie

Even een kleine quizzz voor de mensen van groep6 (en nee niet wat alle dames gelijk begonnen te roepen, al snap ik het wel hoor :hypocritesmiley: )

Waar in de route zat dit ons in de weg:

Caravan_zps5bd15bdc.jpg

A; Ergens tussen begin en einde

B; Waar niet

C; Zo veel mogelijk

Het juiste antwoord levert een pluim van jullie gruppenfuhrer op.

Ik heb trouwens toch wat leuke stukjes film kunnen vinden..zal binnenkort even uitzoeken hoe ik daar delen uit kan vissen die leuk zijn om hier te plaatsen.

Suggesties zijn welkom, het zijn .MOV bestanden...

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Bedankt voor de complimenten en ook wij hebben genoten.

Uiteraard bedanken we ook de deelnemers voor de gezelligheid en wie o wie heeft dat mooi weer geregeld, wat hadden we daar een geluk mee.

Tevens nog een heerlijke doos Merci gekregen van Marijke, Thanks

En omdat plaatjes meer zegt dan woorden:

yiv5.jpg

7oe5e.jpg

onn9.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.