Ga naar inhoud

Routes invoeren via USB


Individual

Aanbevolen berichten

Als ik het navigatiemenu doorneem, moet je kennelijk via de usb-aansluiting routes in kunnen voeren. Een aantal routes zitten er al standaard in, zoals een rondje IJsselmeer.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd,bij forumritten bijvoorbeeld? Kun je inderdaad via Tyre o.i.d. een route omzetten (welke extensie?) en invoeren?

Als dat goed werkt, zou ik bij forumritten de TomTom er niet meer bij hoeven hebben. :)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan mij nog wel herinneren dat het overzetten van een tyre route niet lukte voor de e89. Arno heeft toen tig verschillende outputs van de ET1 geprobeerd, zonder resultaat. Weet niet of dat inmiddels al wel eens gelukt is?

Link naar reactie
  • Administrator

Als je de itn route opent als txt bestand heb je de coordinaten en dan is het toch gewoon knippen en plakken....toch

Link naar reactie

Met het programma Wingdb3 kun je ook tracks en routes e.d. converteren naar verschillende formaten.

Wellicht kun je daar wat mee ?

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Lijkt mij ook wel kek hoor maar ja €300 voor het eerste jaar en dan €99 voor de volgende jaren is een soort van drempeltje..zeker als ik dan bedenk hoe vaak ik het zou gebruiken net als internet in de auto wat dan ook beschikbaar zou zijn.

Werkt dat btw een beetje handig Baron?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Hi Guys,

 

Nieuw op dit forum, en ik heb een vraagje. Ik wil graag de BMW routes in bijv. NL en Italie inladen in mijn navigatie van de Z4 (e89). Ik heb alleen geen zin om een abonnement te nemen op de BMW service alleen hiervoor (gebruik de auto alleen als hobby auto)  Kan iemand mij helpen aan die routes of andere leuke routes , die ik dan kan gaan inladen via de USB. Eventueel betaal ik daarvoor :)

 

Alvast bedankt !

Link naar reactie
  • Administrator

Werkt dat nu wel dan? Kan me herinneren dat de Baron ook ooit heeft geprobeerd ze in te laden via USB maar dit niet wilde.

Link naar reactie

Jup,

 

Met als kanttekening dat ik een paar keer een route had uitgestippeld ,net even anders dan de routeplanner deze aangaf omdat de rit bij naderen van de bestemming even anders moest verlopen er nogal vreemde afslagen en stukjes route in zaten.

 

Bv de meest logische afslag voorbijrijden om dan verderop de snelweg af te gaan en aan de andere kant terug rijdend alsnog af te slaan en op de zelfde plek uitkomend als dan ik de eerste afslag had genomen.

maar verder werkt het gewon goed.

 

Link naar reactie

Sander

 

ik werkte vroeger vaak met Mapsource (Garmin) om routes uit te stippelen. Had soms zelfde probleem tot ik erachter kwam dat ik het scherm heel erg moest inzoomen. Als je een via-punt klikte op de kaart, maar doordat deze te klein staat je dus per ongeluk op de "andere rijrichting" van de snelweg klikt, zal de GPS je inderdaad rondsturen. Geen idee of dit bij jou de oorzaak is/was .......

Link naar reactie

Hmm nee chris ik begrijp wat je bedoeld maar nee dat is het denk ik niet.

soms maakt het bmw systeem wat vreemde keuzes lijkt wel.

 

maar de volgende keer zal ik eens kijken of het helpt..

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Hallo, ik ben mij ook aan het verdiepen in het uploaden van routes vanaf USB (gemaakt in myroute-app) naar de CIC maar krijg telkens de melding dat het geheugen vol zit, ondanks dat ik alle bestaande routes gewist heb en zelfs alle muziek van de harde schijf gehaald heb. Enig idee waar dit aan kan liggen?

Link naar reactie

@iliefde vreemd, even twee opmerkingen: usb stick moet via het handschoenenkastje en de stick moet je eerst formatteren voordat je de route uploadt via myroute. 

Bij mij lukt het probleemloos.

Link naar reactie

@Frenkiebedankt! toch maar weer een poging gewaagd, nu met een andere USB stick en het lijkt alsof het USB slot betere dagen heeft gekend. Met een beetje aandringen een verbinding gemaakt en de routes geupload 🙂

  • Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.