Ga naar inhoud

NIET MEER Te Koop: Z4 3.0i S automaat, 30-10-2004, 61.000 km


Aanbevolen berichten

Ik heb proefritten gemaakt in een sedan E200 en een 520i (beide nieuwe modellen, vergelijkbare uitvoering en natuurlijk automaat). Moet we nog een poll houden? :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

De enige keer dat ik mogelijk ooit ga proefrijden in een E, zit er zo'n verlicht bordje op het dak...

Link naar reactie

Het is een saphirschwarz 520iA High Executive, zwart leer / comfortstoelen / styling 236 geworden. In de proefritten ging het mij met name om comfort/luxe en na over flink wat drempels denderen en bochten snijden vond ik de BMW beter. Je zit ook goed "vast" in de auto vanwege de middenconsole, bij de Mercedes is het meer open (hendel voor automaat zit aan het stuur, werkt prima maar vind ik toch wat oubollig). Daarnaast is de Prof navi en de drie kleuren cockpit echt een plaatje versus de Becker navi van Mercedes. De stoelen zijn werkelijk super en omdat we er beide in rijden wilden we wel voorkeuren kunnen bewaren. Een aantal zaken zullen best wel subjectief zijn maar uiteindelijk maak je toch een keuze. De Mercedes had als pro de ruimte binnen en de stille airco. Het is overigens een mooie auto aan de voorzijde maar de achterzijde vind ik wat minder. De PDC van Mercedes vond ik ook minder dan die van de BMW.

De C350CDI rijd ik niet privé vanwege de enorme bijtelling en de Hyundai iX35 is mij wat tegengevallen. De Z4 was te weinig in gebruik, dan durf je ook niet meer te kijken naar de kosten per kilometer. Blijft leuk zo'n cabrio maar ik heb ook nog een paar maanden per jaar last van hooikoorts. De dagtochten kwamen bij ons vaak niet aan bod om dat we dan eigenlijk een dag extra moeten plannen. De laatste tocht met de Z4 is bij de Aspergerit binnenkort.

Link naar reactie

Gefeliciteerd Cock. De F10/F11 is een heerlijke auto. Ik heb mijn F11 525d HE automaat nu 2.5 jaar en heb er 95.000 km mee gereden. De ergonomie is prima in orde. Na een rit van 1000 km stap je er fris weer uit. Veel plezier ermee. Jammer dat de Z4 weggaat natuurlijk, dat dan weer wel.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.