Ga naar inhoud

NIET MEER Te Koop: Z4 3.0i S automaat, 30-10-2004, 61.000 km


Aanbevolen berichten

Kleur: zwart metallic, bekleding beige leer. Navigatie, Xenon, elec verstelbare stoelen, PDC achter, cruise control, etc.

Kenteken 58-PS-JJ, geen import auto en zonder aanpassingen.

Door mij gekocht van tweede eigenaar op 29-4-2009 en vanaf toen niet meer in de winter mee gereden (ik schors de auto ieder jaar voor een maand of 6).

Schadevrij, onderhoud door Bovag garage waar ik de auto toen ook heb gekocht, rekeningen ter inzage.

Bij een eventuele proefrit rij ik zelf mee als bijrijder.

Vaste prijs 14.999 euro inclusief nieuwe APK. Geen inruil.

Auto staat voorlopig niet op andere verkoopsites.

0cbm.jpgk5xw.jpgfgo0.jpgqmwy.jpg5waw.jpgl2y5.jpg

aangepast door gessel
Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooie auto

Nu alleen de advertentie nog in de goeie topic plaatsen,

deze is meer voor losse onderdelen en ik neem aan dat je alle onderdelen gemonteerd en in een keer verkoopt.

:hypocritesmiley:

aangepast door coot
Link naar reactie

@Eddo, Porsche verwacht ik niet, ik ben maar een loonslaafje. :sHa_biggrin2:

@Jurgen, ik denk dat jullie nog een tijdje met ons opgescheept zitten. :drank:

@Ferry, nee Rob kan beter raden, maar eerst maar eens afwachten of de verkoop wat wordt en anders maar eens kijken met inruil. Wil wel iets snellers dan mijn daily :sFun_whistle:

@Roger, gelukkig dat scheelt mij weer een tank benzine en 3 mm rubber (toch bedankt voor de foto's).

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Nieuwe vaste prijs, fors gezakt maar ja in deze crisis kun je ook niet anders wil je je Z4 nog kunnen verkopen :punk:

Alle gekheid op een stokje, ik ga 'm hier blijkbaar niet verkocht krijgen. Zaterdag maar eens kijken wat de inruil doet. :gathering:

Link naar reactie
  • Administrator

Ook met een ster op je neus mogen jullie toekomstige Europatours meerijden, dus laat je daar niet van weerhouden :sHa_biggrin:

Link naar reactie

De teerling is geworpen. Over een paar dagen laat ik jullie weten wat het is geworden. Tipje van de sluier: het is geen cabrio.

Link naar reactie
  • Administrator

Geen cabrio Cock, een Targa dan wellicht? :)

Hoop niet voor je dat je dezelfde 'fout' als Ivo maakt en je er over een jaar alsnog een Z voor de vrouw bij kunt kopen :lol:

Hoe dan ook: ben benieuwd wat het is geworden. Houd ons niet langer in spanning!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.