Ga naar inhoud

-1?


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een langetijd weggeweest te zijnis het eerste wat ik zie:

-1, Pierre ook btw...

Goed te zien dat het hier allemaal verjongd en vernieuwd is, goed werk mannen! :clapping:

  • Like 4
  • Administrator
Geplaatst:

-1, is allemaal niet zo erg. Als iemand je post niet leuk vind kan hij/zij je minnen, maar wat ook goed kan is dat iemand per ongeluk met scrollen (op bv een iPad) net de min aanraakt.

Geplaatst:

Heb er ook last van. Ik vind het toch niet zo mooi staan bij je account.

  • Like 2
Geplaatst:

Als je iets of iemand "mint" kun je dat dan ook ongedaan maken? Als het per ongeluk is.

Geplaatst:

Heb er ook eens naar gekeken, ook bij de concurrentie.

Het getal 4 schijnt gemiddeld te zijn.

De administrators vermelden hun cijfer wijselijk niet <_<

Maar hoe die Rob uit Enschede , Hengelo, Arnhem nou aan 250 likes komt? :lol:

Geplaatst: (aangepast)

Heb er ook last van. Ik vind het toch niet zo mooi staan bij je account.

Ik vind zelf het systeem van kunnen minnen überhaupt niet zo geweldig.

Ik zou liever een 'like' systeem willen zien, dus waar je alleen een plusje kan geven.

Zoals bijv. op e46zone.com (draait op dezelfde forumsoftware, dus gebruik ik dit voorbeeldje maar even om aan te geven dat dit hier tot de technische mogelijkheden moet behoren): daar kan je 'liken', en is ook duidelijk wie de post heeft geliked.

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Geplaatst:

Na een langetijd weggeweest te zijnis het eerste wat ik zie:

-1,

Nou dan krijg jij er van mij eentje bij hoor! Wat een onzin trouwens, het is hier toch geen feesboek?

  • Like 3
  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Maar hoe die Rob uit Enschede , Hengelo, Arnhem nou aan 250 likes komt? :lol:

proef ik daar enige jaloezie? :lol:

En Richelle is amper online en die weet niet eens hoe het werkt.

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Geplaatst:

Wat een onzin trouwens, het is hier toch geen feesboek?

Wat mij betreft kan het hele puntensysteem de prullenbak in. Als je iets van een post vind kan je het ook gewoon melden i.p.v. een stiekeme -punt. Als mijn collega admins er net zo over denken zet ik het knopje gewoon om.

Geplaatst:

Het is nooit aangeslagen en heeft jammer genoeg niet geleid tot waar het voor bedoeld is: uit een lang topic de antwoorden kunnen filteren die door de forummers als meest waardevol worden gezien.

Uitschakelen dus :thumbs_up: .

  • Like 1
Geplaatst:

Het idee van "waardevolle posts" spreekt me wel aan, misschien alles op nul zetten en met frisse moed opnieuw beginnen ?

Geplaatst:

lekker belangrijk

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij de afschaffers, het voegt niks toe. Als je in ieder geval nog kudo's zou krijgen.

:):)

  • Like 1
Geplaatst:

Ik vind het wel een groot nadeel dat je de admins geen minnetjes kunt geven. :P

Die hebben al iets van - in zich !!! :guitar:

  • Administrator
Geplaatst:

En diegene die minnetjes verdienen zijn geschorst, dus de lol is er op die manier ook vanaf :lol:

Geplaatst:

Ik vind het wel een groot nadeel dat je de admins geen minnetjes kunt geven. :P

Als member heb je al teveel eigenlijk :hypocritesmiley:

Geplaatst:

Hm... imho zijn de meeste waardevolle posts jaren geleden gepost en gepinned.

Al het andere met uitzondering van de toerverslagen etc.. is het gebruikelijke ge-yap

Maar iig, zoals ik al zei in de eerste post..... goed te zien dat het hier nog alive and kicking is al beginne de Z3-tjes nu toch behoorlijk oud te worden.

  • Like 1
Geplaatst: (aangepast)

Wellicht tijd voor een échte E89 sectie, zodat die eigenaren zich geen ondergeschoven kindje voelen.... :sFi_hammer2:

And on that bombshell it's time to end...

aangepast door McShine

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.