Ga naar inhoud

-1?


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Administrator

-1, is allemaal niet zo erg. Als iemand je post niet leuk vind kan hij/zij je minnen, maar wat ook goed kan is dat iemand per ongeluk met scrollen (op bv een iPad) net de min aanraakt.

Link naar reactie

Heb er ook eens naar gekeken, ook bij de concurrentie.

Het getal 4 schijnt gemiddeld te zijn.

De administrators vermelden hun cijfer wijselijk niet <_<

Maar hoe die Rob uit Enschede , Hengelo, Arnhem nou aan 250 likes komt? :lol:

Link naar reactie

Heb er ook last van. Ik vind het toch niet zo mooi staan bij je account.

Ik vind zelf het systeem van kunnen minnen überhaupt niet zo geweldig.

Ik zou liever een 'like' systeem willen zien, dus waar je alleen een plusje kan geven.

Zoals bijv. op e46zone.com (draait op dezelfde forumsoftware, dus gebruik ik dit voorbeeldje maar even om aan te geven dat dit hier tot de technische mogelijkheden moet behoren): daar kan je 'liken', en is ook duidelijk wie de post heeft geliked.

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

Maar hoe die Rob uit Enschede , Hengelo, Arnhem nou aan 250 likes komt? :lol:

proef ik daar enige jaloezie? :lol:

En Richelle is amper online en die weet niet eens hoe het werkt.

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Wat een onzin trouwens, het is hier toch geen feesboek?

Wat mij betreft kan het hele puntensysteem de prullenbak in. Als je iets van een post vind kan je het ook gewoon melden i.p.v. een stiekeme -punt. Als mijn collega admins er net zo over denken zet ik het knopje gewoon om.

Link naar reactie

Het is nooit aangeslagen en heeft jammer genoeg niet geleid tot waar het voor bedoeld is: uit een lang topic de antwoorden kunnen filteren die door de forummers als meest waardevol worden gezien.

Uitschakelen dus :thumbs_up: .

  • Like 1
Link naar reactie

Hm... imho zijn de meeste waardevolle posts jaren geleden gepost en gepinned.

Al het andere met uitzondering van de toerverslagen etc.. is het gebruikelijke ge-yap

Maar iig, zoals ik al zei in de eerste post..... goed te zien dat het hier nog alive and kicking is al beginne de Z3-tjes nu toch behoorlijk oud te worden.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.