Ga naar inhoud

2 daagse rit Eifel / Nurburgring en Moezeldal 6+7 september 2014


mohikaan

Aanbevolen berichten

Ik ben ook weer thuis; vandaag nog even een middagje door de Eiffel gecrossed :) (ik kon er geen genoeg van krijgen :wink: )

Erg leuke rit, erg leuk gezelschap, erg lekker eten, erg lekker weer. Dat is de samenvatting die ik kan geven :)

De nordschleife duurde lang door het ongeluk, maar was toch leuk om een keer mee te maken. Ook de omgeving eromheen; de concentratie supercars in de dorpjes er omheen is bovengemiddeld hoog :lol: ; Je kijkt je ogen uit.

Henk uiteraard bedankt voor de goede organisatie, zeer mooie route met goede routefiles en het regelen van het mooie weer, want wat hadden we weer een geluk.

Link naar reactie

Het was echt super! Iedereen heel erg bedankt voor de gezelligheid, Henk voor het uitzetten van de route en Guido voor het daadwerkelijk volgen van die route ;-)

En Henk, volgend jaar gewoon weer toch?? :-)

aangepast door Delta737
Link naar reactie

Geweldig dat we zondag nog een dagje konden meepakken met de ZZZ(Z)'ers in de Eifel.

Het was pas m'n tweede ritje maar het heeft nu al een verslavend effect :)

Leuke groep mensen, fraaie route om Cochem en leuke rit naar de Ring.

Tot slot nog even een shot adrenaline in een race naar Belgie met Guido. Helemaal top!!

Henk en Guido hartelijk dank voor het initiatief, organisatie en de fraaie routes.

Onder nog even een snapshot tijdens een korte pauze tijdens de race naar Belgie bij 1 van de fraaie kasteeltjes

Tot snel!

Z4Eifel.jpg

Link naar reactie

Remco, ik zag je heel veel filmpjes maken. Ik ga er vanuit dat we die hier ook nog terugzien?? :)

Klopt... Zijn mooie beelden geworden. Ik zal wat in elkaar zetten en op het forum zetten. Huidige formaat met 25 Mb/s is beetje teveel van het goede.

  • Like 1
Link naar reactie

Zo, ook wij zijn weer veilig thuis na een heerlijk weekend.

Henk je hebt een prachtige route uitgezet; maar ik weet het nu echt zeker; voor mij geen bergen meer :hypocritesmiley: Of zou het zijn dat we de verkeerde auto bij ons hadden :sSic_sick: :sSic_sick:

Het was top; de locaties, het eten, gezelligheid en ook het weer; ja zelfs die paar druppeltjes konden ons niet deren; wij hebben alleen maar open gereden.

Henk bedankt voor het initiatief en het uitzetten van de route.

Guido bedankt voor het voorrijden en wachten om de groep weer bij elkaar te krijgen.

Overige deelnemers bedankt voor de gezelligheid.

Nu is het wachten op de foto's :rolleyes: en op de laatste rit van het jaar. :mellow:

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie
  • Administrator

Moet ik je maar weer van de lijst schrappen dan voor volgend jaar? :(

maar ik weet het nu echt zeker; voor mij geen bergen meer :hypocritesmiley: Of zou het zijn dat we de verkeerde auto bij ons hadden :sSic_sick: :sSic_sick:

Link naar reactie

Het was weer heerlijk! Leuke hotels, mooie ritten, perfect weer, goed eten en last but not least het ideale gezelschap :punk:

Henk bedankt voor het uitzetten van de mooie route, routebeschrijving en restaurantkeuze.

Alle overige deelnemers ook bedankt voor de gezelligheid, gesprekken, grappen en grollen: zo maak je een weekend extra leuk !

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mooi filmpje met veel bekende stukken er in. Ik kom regelmatig in de Eifel zowel met de motor als met de z3 en altijd is het big fun. Als ik het filmpje zo bekijk wordt er redelijk stevig gereden. Is dat uberhaupt wel bij te houden met een 1.8?

Link naar reactie
  • Administrator

Ligt aan de rijder :hypocritesmiley: keer een ''knal'ritje in de Eifel met een Porsche Panamera, Honda S2000, BMW M3, Maserati MC VICTORY en een Audi A1 1.4 TSFI en die kon in de Eifel de rest goed bijhouden :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Nope..althans nog niet :blink:

Ik rij in Duitsland waar je 100 mag zelden te hard en zeker geen 50km/h......................

Maar wel de groeten uit Tirol gekregen :hypocritesmiley: 13km/h te hard bij baustelle :rant:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.