Ga naar inhoud

2 daagse rit Eifel / Nurburgring en Moezeldal 6+7 september 2014


mohikaan

Aanbevolen berichten

Boeking voor de rit stond al open vanaf november 2013!

Aantal blijft afhangen van eventuele afmeldingen.

Heb al grote moeite om in een weekend van het hoogseizoen(!) op toeristische HotSpots!! een groep van 20 man onder te brengen.

Overigens krijg je bij lastminute boekingen vaak korting

Link naar reactie

Update/wijziging

Het restaurant voor het diner op zaterdagavond wilde dat we al om 17-17.30 aanschuiven voor het diner. Dat vind ik veel te vroeg. (Moeten we al om ca. 16.00 uur in de hotels zijn).

Het wordt nu : Zum Onkel Wili" Endertstraße 39 Cochem aanvang 20.30

Ze hebben geen terras a/h water, maar de beste recensie voor restaurants in Cochem. Het is iets buiten het centrum (aan de andere kant) maar een kwartiertje lopen kan geen kwaad. Bij regen, is er vlak bij een grote parkeergarage.

Link naar reactie

Ook de beste prijzen zeker ….

Bij de meeste forumritten in Nederland wordt er ca. 30 Euro gerekend voor een diner.

Met een hoofdgerecht van 15-18 Euro, moet je er hier zelfs onder kunnen blijven denk ik.

In de vorige Eifelritten werd steeds uitgegaan van originele/goede restaurants. Dat werd gewaardeerd door de deelnemers, blijft een uitgangspunt en is in de openingspost naar verwezen.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Zoooo, de hotelletjes zijn geboekt. Hubertus en Winzerhaus.

Henk ik kom echt alleen. Ik weet dat je graag wilt dat Richelle ook meegaat, maar dat gaat hem qua bezetting op de zaak niet worden helaas :( .

Heb er zin an, nu nog duimen voor mooi weer :cool:

Link naar reactie

Willen de deelnemers mij hun E-mail adres per PM toesturen.?

Dan kan ik de routebestanden toesturen.

Bovendien hebben de restaurants mij hun menukaart toegestuurd met het verzoek om vooraf de bestellingen/menukeuze door te geven.

Ik zal wel daarvoor wel een lijstje maken waarin je die aan kunt kruisen met de tel. nummers van de restaurants.

Tot 3 uur voor aankomst in een restaurant kan je zelf nog telefonisch wijzigingen doorgeven/afmelden.

Het weer in de Eifel is (en blijft voorlopig) momenteel net zo slecht als hier :cold::rant:.

De 14 daagse weersverwachting geeft echter aan dat na 1 september de temperaturen weer gaan oplopen. :)

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

De oproep was natuurlijk bedoeld voor de deelnemertjes/oliebolletjes die dat nog niet gedaan hebben.

Wisten jullie trouwens dat de luchlokatie op zaterdag "das schone aussicht" ook echt een mooi uitzicht heeft?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.