Ga naar inhoud

2 daagse rit Eifel / Nurburgring en Moezeldal 6+7 september 2014


mohikaan

Aanbevolen berichten

Vandaag over een week zakken er al een aantal deelnemers af naar het zuiden.

Verwachte temp.in de Eifel is dan 23 graden + 25% kans op neerslag, (0,1mm). Daar kunnen we mee leven :lol:!

Hoop uiterlijk a.s maandag de routebestanden te mailen (aan hen die dit te kennen hebben gegeven middels hun E-mail adres).

Ook zal ik dan een lijstje mailen waarop je de bestellingen bij de restaurants kan opgeven. (daarna latere wijzigingen/annuleringen zelf telefonisch melden bij de restaurants!)

Houd ook de eerste 2 -3 postings van dit topic in de gaten. Zal nog wel wat geupdated worden met meer info.

Link naar reactie
  • Administrator

Het zal ook eens 1 keertje meezitten pffff... :( Heb gisteren door plotseling veranderde werkomstandigheden noodgedwongen de hotels moeten annuleren. Zou op z'n vroegst pas donderdag weten of ik alsnog de planning weer rond kan krijgen, maar ga daar niet iemand op de reservelijst voor in de wacht houden. Dussss wie schuift er door? Iedereen in elk geval veel plezier!!

Link naar reactie

Helaas dus 2 afmeldingen. Jammer, vooral voor Rob!

Het houdt ook in dat er 2 autos bij kunnen. RemcoZ4 kan nu doorschuiven + Degenen die IN DIT TOPIC als eerste aanmelden kunnen nog mee.

Het is een unieke kans, want het belooft mooi cabrio weer te worden. De route is fantastisch, zowel natuurschoon en het betere bochtenwerk in de heuvels en het is (na 3 jaar) waarschijnlijk de laatste keer dat deze rit gehouden wordt

Link naar reactie

Is er mogelijkheid om de nurburgring mee te pakken? Staat wel hoog op het lijstje als we toch in de buurt zijn

Zie wat ik er al eerder over gepost heb.

We hebben lunch Binnen in de Ring. (in het dorpje Nurburg) Voor kijken + lunch heb ik ca. 2 uur uitgetrokken. Het moet je lukken om dit binnen die tijd re verwezenlijken (reken 1 uur voor aanmelden, en wachten op je beurt?).

OOk zou je vanuit Cochem de route er naar toe kunnen inkorten en/of eerder vertrekken.

Ik zou eerst eens bellen met de Nurburg Ring, wat je kan verwachten/ de mogelijkheden zijn!!

Link naar reactie
  • Administrator

Alle restaurant-uitbaters willen van te voren weten wat er besteld gaat worden. (waar blijven de menu kaarten)

Daar ben ik (wat betreft de lunch) blij mee, hoeven we niet zo lang te wachten! (ik ook)

De Speisekarten komen hier online en de keuze kan mij per PM toegestuurd worden. Om reden van discretie :lol: zullen de bestellingen hier niet openbaar gemaakt worden :hypocritesmiley:. (is maar goed ook)

Ps, er zal best nog wel wat bij besteld kunnen worden (is niet nodig :hypocritesmiley: )

Link naar reactie

Helaas dus 2 afmeldingen. Jammer, vooral voor Rob!

Het houdt ook in dat er 2 autos bij kunnen. RemcoZ4 kan nu doorschuiven + Degenen die IN DIT TOPIC als eerste aanmelden kunnen nog mee.

Het is een unieke kans, want het belooft mooi cabrio weer te worden. De route is fantastisch, zowel natuurschoon en het betere bochtenwerk in de heuvels en het is (na 3 jaar) waarschijnlijk de laatste keer dat deze rit gehouden wordt

Ik heb ook plannen gemaakt om te gaan toeren in de Eiffel maar kan wel zondag een stuk mee rijden. Is dat een optie?

Link naar reactie

Leuk!, stuur je e-mailadres maar, kan ik de route toesturen. Gobale planning = 9.30 vertrek uit Cochem, tussen 12 en 14.00 uur bij de Ring. daarna gaan we (ca. 30 km?) een heel mooi traject rijden

Link naar reactie

Het lijkt me een goed idee om vrijdagavond gezamenlijk te dineren bij Restaurant Am Steinesweiher in St. Vith.

Al diverse mensen gepolst en positieve reacties ontvangen van

Henk en Azam

Marco en Christina

Ed en Carla

Herbert en Hendrika

Aangezien ik niet weet wie er allemaal al vrijdagavond aanwezig zijn graag een PM naar mij of mailtje naar shoveltje@upcmail.nl als je wilt aanschuiven zodat ik het restaurant kan laten weten op hoeveel personen ze kunnen rekenen.

Voor de dineerders: tot vrijdag , de rest : tot zaterdag !

-Edit: voorlopige reserveringstijd: 20.00 :gathering:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Ben bezig aan uitgebreid Route boek (wordt een collecters item). Moet natuurlijk parallel lopen an de routes, dus hou het nog een dagje op.

Over collecters items gesproken......:

Bij de Nurburgring , langs de N258, komen we langs een tankstation met een flinke winkel race memorabilia. waaronder; ,,,ta,ta,ta, taaaaa

De echte Nurburgring sticker :guitar::sFun_banana2: .

Maak de forumgenoten (bijv. bij de paasrit volgend jaar) stikjaloers en dwing op het parkeerterrein van je supermarkt respect af met dit zeer mannelijke :horse: Macho sticker op je auto ..

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.