Ga naar inhoud

Sleutelrubber


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Weet iemand of en waar dit sleutelrubbertje te koop is? En ja, ik heb al contact gehad met sandere39.

23257050.jpg

Het gaat om het symbool van het lampje. De meeste rubbertjes hebben daar een symbool van een autootje met geopende kofferbak. Die zoek ik dus niet.

aangepast door HAL2001
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

@Sjonnie: ik dacht dat de dealer helemaal geen losse rubbertjes had?

@ Ruud_19: nee. Al gekeken.

Heb ik iets speciaals soms?

  • Administrator
Geplaatst:

Alleen de symbooltjes zijn anders, tja als dat zo'n probleem is.

Geplaatst:

Op een forum waar heel veel mensen een probleem maken als je een andere radio hebt dan een originele...... zou dat een probleem kunnen zijn. Als ik de keuze heb, wil ik graag dezelfde terug. Als die keuze er niet is, neem ik echt wel een andere hoor. :)

  • Administrator
Geplaatst:

Je hebt een punt alleen bij zo'n sleutelrubbertje zie ik (persoonlijk dus) niet.

Dat wordt blijkbaar dus een hele zoektocht

  • Administrator
Geplaatst:

En wat heb je daar dan voor radio bij? :lol:

Geplaatst: (aangepast)

Misschien heeft ie geen kofferbak :lol:

aangepast door Ferry76
Geplaatst:

Als iemand deze rubbertjes heeft , die zoek ik ook nog.

Past bij mij op de coupe.

Geplaatst:

Heb de sleutels van mijn roadster en coupe vergeleken, maar op beide staat het lampje.

Geplaatst: (aangepast)

Maar wat moet je met een lampje op je roadster? Ruilen? :)

aangepast door HAL2001
Geplaatst:

Niets, maar ben net als jij, wil mijn sleutelrubbertjes ook graag origineel houden :) .

Geplaatst:

Ech wel en het werkt ook nog.

Geplaatst:

Ik heb me suf gezocht maar ik kan ze echt niet vinden. Iemand nog een idee?

  • Administrator
Geplaatst:

Heb je de aanbieders van de "Ersatztasten" met kofferbaksymbool eigenlijk al benaderd met de vraag of ze ook die met het lampje kunnen leveren?

Geplaatst:

Niet allemaal uiteraard want het zijn er verschrikkelijk veel maar dat heeft nog niks opgeleverd. Ik heb wel een draadje gevonden op een Duits forum. Daarin constateert men dat er niet een eenduidig antwoord is op de vraag welk sleutelrubbertje op welk model hoort. En dat het rubbertje met het lampje inderdaad niet is te vinden.

  • Administrator
Geplaatst:

Het lamphe fungeert idd alleen voor het binnenlampje. Die gaat aan zodra je op dat knopje drukt. Zie het nut er ook niet van in, maar goed..

Geplaatst:

Op een donker parkeer terrein je auto terugvinden, maar als je hem opent dat gaat dat lampje dus branden, niet zo zinvol dus hahaha

  • 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.