Ga naar inhoud

Luxe probleem: keuze nieuwe lease auto


Aanbevolen berichten

Ik sluit hierbij aan,als het kan dan moet je het ook gewoon doen, ik realiseer me dat er mensen zijn die denken nou die goser heeft het makkelijk auto met toeters en bellen van de zaak, maar getuige kennelijk een mede ondernemer, daar staat wel wat tegenover, wat nou kiezen, als ergens op zaterdagnacht de boel plat ligt moet ik er gewoon heen, personeel is dan vaak niet te bereiken, dus dan ben je zelf aan de beurt, keuze ja, of je de maandag daarop nog een klant hebt als je niet op komt dagen.

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Volgens mij ging het Patrick meer om de ruimte dan de kosten.

En ondernemertje spelen heeft voor- en nadelen.

Gewoon jezelf niet gek laten maken, zorgen dat je klanten blij met je zijn en zo veel mogelijk genieten van je leven.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik zag deze week voor het eerst zo'n CLA rijden, en verslikte me bijna in mijn appeltje. Wat een lelijk hok, vooral de achterkant. Smaken verschillen blijkbaar nogal.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

En voor de liefhebbers bijgaand de specificaties:

3dct.png

3bdk.png

mvor.png

pc7h.png

6iog.png

En een plaatje van de binnenkant:

wigt.jpg

Ik heb er inmiddels 700 kilometer mee mogen sturen. Iedere kilometer is genieten. Wat een heerlijke bak. Vooral in de sportmodes. Top!

Mooi hoor, maar wat gaf nou de doorslag om niet voor de Mercedes te gaan

Ik was eerlijk gezegd na een week al op de Mercedes uitgekeken. Op een of andere manier kloppen de lijnen niet. Ook het interieur ben ik niet erg van gecharmeerd.

Ach...diep van binnen wist ik al lang dat ik voor een BMW zou gaan. Liefde voor het merk :wub:

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Pfff, dat stuur was vorig jaar nog niet leverbaar, kon je toen nog niet bestellen( snik), om het nog leuker te maken je kunt nu ook performance remklauwen krijgen voor de f30, staat helemaal gaaf op een witte.

Link naar reactie

Mooi hoor, zo'n witte Alpinewitte Beamer. :clapping: Mooie complete uitrusting ook, zelfs head-up display. Geen budget meer voor een M-pakketje?

Veel plezier ermee!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.