Ga naar inhoud

Ritje Brabant ** Zomerochtendrit Editie 1: Zondag 2-6-2013 **


Aanbevolen berichten

3. De organisator dient uitsluitend bij deelname van een zeker 4-tal leden over hun mobiele nummers te beschikken, te weten die van JK-Z4-3.0i, Mohikaan, Sjonnie Kroket & Individual. De eerste 3 hebben nogal eens bewezen de weg kwijt te raken, die laatste is wel praktisch om te hebben in het geval het vooraan niet opschiet :P.

Sorry, ik kan niet volgen. Ben je nu al kwijt.....

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Uh ik kan me een rit herinneren waar een groepje Z-rijders werd aangehouden door de Polizei.. :sFun_whistle:

Klopt, maar er werd er slechts 1 bekeurd ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Idd en wij moesten ook nog boeten voor die ander 6 groepen

ben tot heden mijn deel in die bekeuring nog aan het afbetalen :lol:

Link naar reactie

Leuk plan, maar 1 juni trouwt mijn zoon, dus ik zal nog wel in de wolken zijn hahaha

Link naar reactie
  • Administrator

Editie 1 van de zomerochtendrit zal Zondag 2 juni plaatsvinden.

Leuk dat je zoiets organiseert, helaas kan ik er niet bij zijn ga dat weekend al 800km rijden.

Niet met de Z maar wel voor de Z ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik sta dan de hele dag 2 winkels te inventariseren, dus wellicht volgende keer beter. Succes in elk geval!

Link naar reactie
  • Administrator

@ Ferry, ja maar wat dat staat her en der verspreid zowel op het forum eals op FB

Dus....zoek ze

Link naar reactie

@Z-ttree: Leuk dat je meegaat, ik heb je op de (nog maagdelijke) lijst gezet.

Hopelijk zit het weer mee, in de loop van volgende week beslissen we of het doorgaat. De route die ik heb uitgezet is ongeveer 135km lang.

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Helaas zijn de weersvoorspellingen op dit moment niet zo best... :rant: voor 2 juni, laten we zeggen dat het alleen doorgaat als de temperatuur ruim boven de 15 graden is en dat de kans op neerslag < 50% is. Mocht het dit weekend niet doorgaan, dan een week later (voor de mensen die niet meegaan met de Limborit maar wel tijd hebben voor een kortere rit).

Link naar reactie

Inderdaad, ziet er goed uit. Als het droog blijft met wat zon, dan gaat het wat mij betreft door!!!

Nog meer liefhebbers?

Tip voor degene die meegaan: de benzine in Belgie is (zoals bekend) goedkoper dan hier, momenteel betaal je daar voor euro 95 ongeveer €1,50/l.

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.