Ga naar inhoud

Ritje Brabant ** Zomerochtendrit Editie 1: Zondag 2-6-2013 **


Aanbevolen berichten

Het was gisteren een lekker ritje door de Belgische Kempen. Weliswaar waren we met "slechts" 3 auto's en stond er een fris windje, maar het zonnetje maakte alles goed en de Belgische terrasjes in Arendonk en Hoogstraten waren erg gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Link naar reactie

ik was er ook graag bij geweest, maar ik wist 2 mnd. geleden al dat ik naar een doopfeest/babyborrel moest, hopelijk ook een volgende keer

fijn dat er toch enkele liefhebbers waren

gr

Link naar reactie

Vandaag dit ritje gereden........buiten wat wegwerkzaamheden op de route :sEm_oops: een bijzonder mooie rit :thumbs_up: om even een paar uurtjes weg te zijn.

Link naar reactie

Ha Ad,

Bedankt voor je compliment! Toch was de route, althans het navigeren tijdens de route voor verbetering vatbaar. Dit is waarom: wanneer je tijdens de route een waypoint mist bv door een omleiding, dan zal het navigatiesysteem je proberen terug te sturen naar dat gemiste waypoint, dit geldt bv voor Sygic en TomTom, Garmin is daar handiger in. Het is meestal wel mogelijk om ergens te kiezen voor "skip waypoint", maar deze functie is vaak dermate onhandig weggestopt, dat het navigeren lastig en bijna onbruikbaar wordt. Dit tot grote ergernis, want je navigatiescherm komt plots vol met allerlei pijlen te staan die vooral terug uit wijzen :muur: . Dit kan de lol van een uitgezette route behoorlijk verpesten......Inmiddels ben ik in het bezit van de laatste versie van Sygic, in deze versie zou het skippen van waypoints beter te bedienen zijn. Ik ga het eens uitproberen.

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Ik had je route gedownload via de aangegeven link maar ik kreeg een Track en geen route, de route snel even overgetekend in mapsource en een .gdb bestandje gemaakt.

Uiteraard gebruikt in mijn Garmin en die heeft geen probleem als je een routepunt mist en gaat gewoon naar de volgende, dit in vergelijking met een Tomtom die je verplicht alle routepunten te passeren.

Enige mogelijkheid op Tomtom is om handmatig aan te geven dat het routepunt is bezocht maar dat is omslachtig tijdens het rijden en welk routepunt heb je gemist is vaak dan nog de vraag.

Ik heb genoten en zal de route op mijn site plaatsen in Garmin en Tomtom formaat.

Groeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie

Route opgenomen op mijn site dus voor diegene die nog een ritje zoeken deze is nu te downloaden in Garmin en Tomtom formaat.

Link naar site in het hoofdstukje BMW Z3 Forum routes.

aangepast door ad k
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.