Ga naar inhoud

Meet & eat in de grensstreek - Eersel 24/02/2013


rscl

Aanbevolen berichten

En dan weer post ontvangen van het CJIB. Ik heb nog een stapel van 6 stuks liggen hier... :thumbup:

Moet dan ook een uur terugrijden...

:(

Ik wacht geduldig op de meet and eat Maastricht Rob ;)

Link naar reactie

Eddy,

Is de openingspost wel uptodate? Ik las nog twee aanmeldingen die ik daarin niet verwerkt zie:

Of hebben die inmiddels afgehaakt...

antwoorden zijn intussen al gegeven , van gsusivo wist ik dat hij niet ging komen en adebe had zich aangemeld op de vraag of er interesse was, maar niet op de defenitieve lijst (inmiddels wel gebeurt)

gr

Link naar reactie

Is niet in de buurt van Maastricht, maar 100km verderop...zodoende afgehaakt.

Ik denk als het in Maastricht zou zijn er mogelijk minder liefhebbers waren, dan moest iedereen nog verder rijden( op een enkeling na)

Daarom iets meer centraal gekozen, maar eerlijk gezegd, ik vind dat je toch moet komen

gr

Link naar reactie

Is het not done om met mijn asfalt-tractor ( X5 ) te verschijnen.

graag jullie mening

Maakt echt niet uit hoe je komt, als je maar komt,

mag ook te voet ;)

gr

aangepast door Ruud_19
FQVWD
Link naar reactie

Als je het gas intrapt, ben je er binnen het uur...

Klopt, maar het wordt zondag een mooie dag. Dus eerder van huis en een ritje door de bosrijke omgeving aldaar is zeker niet verkeerd.

Link naar reactie

@ coot en ivoZ3 alvast bedankt

heb alles bevestigd/doorgegeven,nu nog hopen dat "de sneeuw geen roet in het eten komt gooien" :lachen: , is die niet goed?

Tot morgen allemaal en breng zeker je beste humeur mee.

gr Eddy

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.