Ga naar inhoud

Meet & eat in de grensstreek - Eersel 24/02/2013


rscl

Aanbevolen berichten

MEET & EAT grensstreek in EERSEL

Zoals voorgesteld in een ander topic wil ik hierbij eens informeren of er soms interesse is in een meet & eat ergens in

de omgeving van de Ned/Belg grensstreek.

--- locatie gevonden ----

ok allemaal, we hebben een (hoop ik althans) goede lokatie gevonden.

Hier gaat de meet & eat doorgaan http://www.debengel.com/restaurants/de-bengel-eersel/ dankzij een tip van iemand van het forum.

Ik heb deze plaats gekozen omdat Eersel toch vrij centraal ligt in de grensstreek, Eindhoven 18km- Tilburg 45km- Antwerpen 75km Maastricht 80km

en vanuit Hasselt is het ongeveer 55km.

Dus voor iedereen, denk ik toch bereikbaar!!!!

Ik heb via mail kontakt gehad en het was voor hun allemaal ok.

Het ziet er echt wel leuk en gezellig uit, vind ik persoonlijk.

Dit gaat doorgaan op zondag 24 februari as. samenkomst aan De Bengel rond 15.30u - 16.00u

Bij deze wil ik dus graag opnieuw een lijstje maken, maar dit maal dus met de deelnemers, laat maar komen!!!!!!!!!

Vermeld ook even of je alleen komt of met 2

DEELNEMERS MEET & EAT - eersel 24/02/2013

- rscl - Carine & Eddy

- Mohikaan - ? & ?

- Tja - Annemiek & Bart

- Ruud_19 - Ruud &Monique (als we het redden)

- Gussy - Veronica & Guus

- Scorpion - Jacqueline & Roger

- individual - 1 p

- maarten - 1 p

- adebe - 2 p

- annefee - veronderstel 2 p?

aangepast door rscl
Mijn naam toegevoegd
Link naar reactie

Nieuwe locaties, ... altijd leuk.

Aan de andere kant, waarom het wiel opnieuw uitvinden? Als het zoeken een probleempje is:

Tik: limbo+meeting in de zoekfunctie en je ziet waar ze in het verleden gehouden zijn.

Met name in het najaar 2010

Restaurant de Boschwachter, Heezerenbosch 6, 5591 TA Heeze, was cullinair ontzettend goed.

Het restaurant ligt in de bossen, maar was die vrijdagavond helemaal vol geboekt.

In de zomer van 2008 lunch gehad op het terras van kasteel Alden-Biesen in Belgie (Bij Maastricht) www.alden-biesen.be

Tip: voor een hoge opkomst m.i beter, (een beetje vroeg), op een zondagavond houden

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Als het op zondag is, komt mijn CEO ook wel mee denk ik. (Ps de nieuwjaarsreceptie in 2011 trok op een zondag een kleine 200 deelnemers dus verwacht ook hier dan een grote opkomst).

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Lijkt mij leuk, zet me d'r maar bij !

Meest voor de handliggende locatie waarschijnlijk grensstreek Nbr / limb./ Belg. zoals al genoemd ( valkenswaard, Weert, Budel )

Link naar reactie

Henk bedoelde waarschijnlijk een kleine 20 deelnemers. Geen idee waar hij die 200 vandaan haalt, ik heb zo mijn vermoeden dat wel :drank:

ahaaa, een kleine 20, das wat anders, ik begon het al warm te krijgen stel je voor, ergens iets zoeken waar je zoveel mensen samen krijgt :lachen:

Link naar reactie

ik denk dat het bepalen van een datum al een hoop duidelijkheid zal geven. dan heb je namelijk best kans dat er nog members uit andere delen van het land aansluiten.

mits ze nog op tijd visa en inentingen kunnen regelen.

Link naar reactie

Ik wil ook wel meedoen, afhankelijk van de locatie en datum.

Gr Henk

ben er mee bezig, binnenkort meer hierover :)

alvast bedankt voor de interesse

gr

@ Edwin, de enige visa die je moet meebrengen is een visa betaalkaart ;)

aangepast door rscl
Link naar reactie

Je hebt tot nu toe 7 deelnemers in je lijst.

De meeste zullen slechts mogen komen onder begeleiding van hun partner, een aantal van 20 stoelen moet je dus wel kunnen halen (zeker op zondag).

Prik een datum pas over minimaal 2-3 weken, dan geef je meer mensen de gelegenheid de aankondiging te lezen.

Waarschuw de kok dat er 1 Limbo komt, die voor 2 eet. :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Definitieve inschrijving : 2 personen (geen Limbo''s)

oef,oef.....toch nog iemand en limbo of niet, iedereen welkom :gathering:

ps, Restaurant en keuze menuutjes zien er goed uit. :clapping:

vond ik ook

Link naar reactie

Tjee man, waarom staat dit topic niet in het Evenementen forum? Ik heb me net een slag in de rondte gezocht... maar ik had dan ook nog geen koffie op. En wat weinig geslapen vanwege feestelijkheden ter plaatse.

Enfin. Loopt niet storm hier, maar ik wil me graag (met een kleine slag om de arm) aanmelden voor een Eerseldiner.

Link naar reactie

vanwege feestelijkheden ter plaatse.

Enfin. Loopt niet storm hier, maar ik wil me graag (met een kleine slag om de arm) aanmelden voor een Eerseldiner.

nu al de nieuwe koning aan het vieren :lachen:

storm loopt het inderdaad niet, maar we hebben ook nog enkele weken tiid, kom jij alleen of met 2

Helemaal vergeten :unsure:

Ik ben er waarschijnlijk ook bij

geeft niet, wie zoekt die vind :sFun_whistle:

alleen? met 2?

aangepast door rscl
Link naar reactie

wij gaan dadelijk op uitstap naar Eersel, al eens een kijkje nemen en iets eten in De Bengel :)

misschien dat ik nog enkelen kan overtuigen om ook te komen, verslag hiervan later.

ga nu undercover :ph34r::schater:

gr

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.