Ga naar inhoud

Meet & eat in de grensstreek - Eersel 24/02/2013


rscl

Aanbevolen berichten

ok allemaal,

Gisteren dus rond iets over 16.00u vertrokken richting Eersel, wat vrij vlot ging, wij waren op minder dan een uur daar.

Wij vertrokken hier met mooi weer, maar hoe dichter bij Eersel hoe donkerder de lucht en dat had niets te maken

met het later worden maar jammer genoeg met onze fijne weersomstandigheden :sSic_sick: .

Daar aangekomen dachten we nog even Eersel te gaan verkennen, maar door de dreigende en donkere lucht maar besloten

om snel een foto te maken als bewijsstuk en dan maar naar binnen te gaan.

Het was nog redelijk rustig binnen, het was dan ook nog maar iets over 17.00u.

Gelukkig was er nog plaats want het viel ons wel op dat de meeste tafels al gedekt waren, wat er op wees dat er veel gereserveerd word.

Het was een gezellige en echt leuke zaak, onder aangenaam warm, maar wij moesten boven zitten en daar was het toch wat fris, maar

dat veranderde hoe meer volk er bij kwam.

De bediening was zeer vriendelijk en vlot, mijn vrouw nam een salade met kipfilet, pijnboompitten en ketjap en ik spareribs met een zoete saus

en natuurlijk frieten.

Alle twee heel lekker, weinig plaatsen waar spareribs lekker zijn, dat was hier wel het geval,en geen vet aan want daar ben ik geen liefhebber van.

Als dessert mijn vrouw een coupe advokaat en ik een dame blanche, aan ijs kun je al niet veel verkeerd doen dus deze waren ook prima.

Misschien dat er nog mensen zijn die ook willen komen, ik zou zeggen, hou je zeker niet in en laat maar iets weten, het zal er zeker gezellig zijn.

groetjes en tot dan

Eddy

20130202182104.jpg

Link naar reactie

Maarten,

als jij nu ook komt in plaats van te gaan skieen, dan ben je al zeker dat je die dag lekker gegeten hebt :lachen:

gr

aangepast door rscl
Link naar reactie

Nee, die is daar helaas niet meer toe in staat.

ga maar eerst rustig naar je oma en dan verwachten we jou in Eersel :)

Ed, wij zijn er zo goed als zeker bij.

Roger en Jacqueline

fijn :thumbs_up: wij kijken er naar uit, jullie staan op het lijstje

gr Eddy

Link naar reactie

Loopt nog aardig vol zo.

Weersbericht voor volgende week zondag ziet er goed uit (geen sneeuw/ijzel)

Is er een limiet aan de deelnemers voor dit heerlijke bourgondische evenement? :guitar:

Link naar reactie

Natuurlijk is het weer volgende week zondag goed, ik heb dat ook gereserveerd ;)

Een limiet is er niet echt, ik heb wel tegen de uitbater gezegd dat het mogelijk iets van 10 à 20 pers. zouden kunnen zijn en

dat was geen probleem dus je kan er gerust nog bij, laat maar weten

gr

Link naar reactie

Eddy,

Is de openingspost wel uptodate? Ik las nog twee aanmeldingen die ik daarin niet verwerkt zie:

Ik heb ook wel interesse, in de buurt van Maastricht...?

Lijkt mij leuk, zet me d'r maar bij !

Of hebben die inmiddels afgehaakt...

Link naar reactie

Hallo eddy,

late reaktie, maar ik kom uiteraard ook.

waarschijnlijk met 2 personen, hopelijk kan de Z3 ontwaken uit zijn winterslaap

Vooruitzichten zijn somber. Is het not done om met mijn asfalt-tractor ( X5 ) te verschijnen.

graag jullie mening

aangepast door adebe
Link naar reactie
  • Administrator

Is het not done om met mijn asfalt-tractor ( X5 ) te verschijnen.

graag jullie mening

Tuurlijk wel ik kom ook gewoon met de Peug

Link naar reactie

Is de openingspost wel uptodate? Ik las nog twee aanmeldingen die ik daarin niet verwerkt zie:

"Ik heb ook wel interesse, in de buurt van Maastricht...?"

Of hebben die inmiddels afgehaakt...

Is niet in de buurt van Maastricht, maar 100km verderop...zodoende afgehaakt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.