Ga naar inhoud

Meet & eat in de grensstreek - Eersel 24/02/2013


rscl

Aanbevolen berichten

Een prachtige dag om door de prachtige licht besneeuwde :cold: bossen bij Eindhoven te toeren en in dit sfeervolle restaurant, rond het haardvuur, :drank: even wat bij te :gathering: kleppen met andere diehards.

Link naar reactie

Eddy, ik laat deze keer toch schieten.

Vrouwtje ziek en nu ook nog een pak sneeuw hier in het zuiden waar je U tegen zegt.

Volgende keer beter, veel plezier.

Roger

Begijpelijk Roger, met een zieke vrouw.

En wat dat schieten betreft, tja............toch maar niet te hard ;)

Tot een volgende keer

Link naar reactie
  • Administrator

Wat denk je Ruud, ga je 16:00 nog halen? Vandaag?

Helaas Bart, maar dat was denk ik wel duidelijk geworden

Waar we waren gingen we pas om 18h de deur uit

Link naar reactie

Hierbij wil ik Eddy en Carine bedanken voor hun inzet :cold: Oja voor ik het vergeet goede tip van Martien.

En ja het was daar super druk. Een aanrader.

Het waren echt mals en lekkere spareribs, Veronica vond haar Japanse maaltijd salade geweldig. Tevens hebben wij het als newbees het gezelig gevonden met iedereen,

Voor mij als nieuwlid ben ik heel positief over het ontvangst die wij hebben met de daar aanwezige.

En ja Bart wij twee als eenige met de z daar aanwezig.

Oja Bart onderweg naar huis je linker kop lamp doet het niet!

Annefee ik ben trots op jou! :clapping: zelden kom ik een vrouw tegen dat zoveel voor auto techniek intereseerd. Wij alle wachten wel op je photo's van je z-tje.

Nogmaals bedankt allen.

groeten Guus en Veronica.

aangepast door Gussy
Link naar reactie

Vanaf Tilburg "binnendoor" naar Eersel gereden. Mooie "Pieter Bruegelachtige" wegen met trajecten door besneeuwde bossen. (Wegen waren goed gestrooid)

Aankomst in een sfeervolle Brabantse dorpskern met dito Restaurant.

Binnen lekker gekeuveld met bekende mensen (Newbees zaten helaas aan de andere kant v/d tafel).

Eddy en Carine, bedankt voor het initiatief en de gezelligheid.

Link naar reactie

Er is gister (voor zover ik weet) maar één foto gemaakt, dus daar zitten we allemaal redelijk netjes te poseren.... hoop ik. We zullen het zien als Carine het aandurft om 'm te plaatsen.

Ook wij zijn (met de Z natuurlijk!) binnendoor naar Eersel afgezakt. Het was een prachtig ritje met amper sneeuw op de weg, maar zoveel te meer hing er nog in de bomen. De Bengel is een prima gelegenheid, ik ben benieuwd hoe het in de zomer is als er een terrasje voor staat :sFun_whistle: . Met twee Z-tjes voor de deur hebben we het geheel wat verder opgevrolijkt ( :clapping: Guus).

Mooie mix van forum-oldtimers en newbees. Leuk dat Jos als één van de langst aangemelde nog actieve forumleden (lidnummer: 6) spontaan een plaats van een uitvaller kwam opvullen! En dat het forummanagement het weer liet afweten... nu ja, dan heb ik maar wat boekjes open gedaan <_<.

Annefee heeft het honderd uitverteld en met gelijke munt (al dan niet gevraagd) van alle kanten advies teruggekregen, die zal nog wel even aan het recapituleren zijn geweest op de terugweg. En is vandaag even naar het zoeken naar de airco. Foto's volgen. Misschien. Het kan ook zijn dat ze er over schrijft.

Bedankt voor het initiatief Eddy. Het was gezellig.

Nu nog even de koplamp vervangen :blush: ( :thumbs_up: Guus).

Edit: Eh Guus.... Links vanuit de bestuurder gezien, links zoals een voorligger het in z'n spiegel ziet of links als een voorligger achterstevoren op de bestuurdersstoel zit en naar achter kijkt? Ik heb net de rechterkoplamp vervangen - die was kapot.Links brandt 'ie gewoon :P.

aangepast door Tja
Link naar reactie

Eddy en Carine super bedankt voor de gezellige Meet & Eat in Eersel, wat een mooie locatie en heerlijk eten en niet onbelangrijk 'gezellig en kundig' gezelschap!!!

Annefee heeft het honderd uitverteld en met gelijke munt (al dan niet gevraagd) van alle kanten advies teruggekregen, die zal nog wel even aan het recapituleren zijn geweest op de terugweg. En is vandaag even naar het zoeken naar de airco. Foto's volgen. Misschien. Het kan ook zijn dat ze er over schrijft.

Rustig en nog nagenietend terug gereden hoor, Tja :) maar natuurlijk wel heel nieuwsgierig hoe het gesteld was met mijn waarnemingsvermogen :blink: dus zojuist het moment supreme ..... het openen van de motorkap opzoek naar de airco .....

Met mijn waarnemingsvermogen blijkt gelukkig niets mis te zijn, met de airco wel namelijk ....... see for yourself :wacko:

Z3_25feb13-02.jpg

Zojuist mijnheer Dave gebeld, die mij vorige week deze mooie ZZZ verkocht heeft met zijn zeer uitnodigende advertentietitel:

BMW Z3 Roadster - 1.9 Airco Leder Xenon Absoluut zeer nette staat

Het was voor lange tijd stil aan de andere kant van de telefoon, of ik morgen even langs wil komen, zodat hij het zelf kan zien. Natuurlijk gaan we doen .... heel nieuwsgierig wat voor staart dit muisje gaat krijgen.

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.