Ga naar inhoud

Van Z4naar 350z


rdeknegt

Aanbevolen berichten

Vandaag de z4 ingeruild voor een 2008 Nissan 350z met 313 pk.

Heb nog niet veel kunnen rijden, was net voor de sneeuw thuis.

Eerste indruk is dat de 350 geen last heeft van spoorvorming op de autobahn en de vering iets minder stug is.

Wegligging is op zelde niveau als de Z4.

Een hele verbetering zijn de stoelen , deze zitten beter, met meer steun dan die in de Z4 en tevens heeft de 350z meer interieur ruimte.

Helaas nog geen foto's, vandaag is de winter in Eifel ingevallen.

Link naar reactie

Ik vind de tegenstelling qua looks bij nissan het grootst :)

De 350z vind ik uiterlijk een geslaagd model (vooral de coupé; goed gekeken naar een 911 en dat in een modern jasje gestoken), maar nissan maakt natuurlijk ook zo ongeveer de lelijkste auto's (primera... juke....)

Heb je ook die oranje brembo remtangetjes erop?

Link naar reactie

Ik vind de nwe z4 met stalen dak niks, en wilde meer pk's.

Dus kwam ik bij Nissan terecht. En Porsche is ook hier erg duur, dus die viel af.

Alle 350 in Duitsland hebben die oranje brembo's

Auto is zeer kompleet, navi, Bose sound systeem en ik vind het geluid van de V6 geweldig klinken.

2e hands prijzen zijn zeer redelijk hier en de handel wil deze tijd van het jaar graag van cabrio's cq roadsters af.

Kreeg 3 mille korting, winterbanden met velgen, nwe accu, remblokken en een volle tank plus 1 jaar garantie op de koop toe.

De 350 is comfortabeler dan de z4, dat gaat tellen wanneer je 60+ bent. ;-(

Link naar reactie

Veel plezier ermee! Mijn schoonmoeder had een 350z coupe ook met 313 pk en heb er regelmatig in mogen rijden. Fantastische geluid! Je merkt wel dat de auto zwaar is en de gebruikte materialen in het interieur vind ik persoonlijk iets minder maar dat mag de pret niet drukken.

Link naar reactie

Zeker geen verkeerde auto, Rob veel plezier met de 350 en misschien is de opvolger wel een GTR :thumbup:

ik zeg nooit nooit. Kom nog wel eens langs wanneer ik in de buurt ben :cold:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.