Ga naar inhoud

Van Z4naar 350z


rdeknegt

Aanbevolen berichten

Niets mis met een 350Z hoor! Valt in dezelfde catagorie als de Honda NSX voor mij.

Heel veel plezier van de Nissan gewenst, ik weet zeker dat het wel goed zit.

En dan de opmerking "Een Nederlandse Duitser in een Jappanner", ik ben een Nederlandse Fransman in een Duitse auto.... Ook heel erg verkeerd in het land van de dieselende Scenic's en C-nogwat's :lachen:

Lekker belangrijk, als je er zelf maar plezier aan beleeft!

Link naar reactie

Heb gisteren bij min 0 open een 45 km rondje Eifel gereden en moet zeggen viel niet tegen-

Ok, Nissan voelt zwaarder aan, maar wegligging op nivo van Z4

Wel is de verwarming beter en vind ik de zithouding beter dan in de Z4 met scheefstaand stuur.

Minpunt is de Nissan heeft minder bagageruimte, maar daar valt mee te leven.

Dus geen spijt van de ruil.

Blijf toch dit forum volgen

groet

Link naar reactie

^ en de uitstap? denk dat dat voor een 60+ ook wel een punt van aandacht is/wordt

Is dus juist beter dan de zzzz, dit was ook een belangrijke reden voor de overstap.

  • Like 1
Link naar reactie

^ Instap is iets hoger en iets meer hoofdruime plus breder. Dus voor een bejaarde gemakkeler in te stappen met dak dicht. :-(

aangepast door Ruud_19
FQ vervangen door ^
Link naar reactie
  • Administrator

Mooi, makkelijkere instap, comfortabeler, betere zithouding en een betere verwarming

allemaal pluspunten voor een 60 +er

maar het belangrijkste voor die doelgroep is dan minder....een kleinere kofferbak geen plaats voor een rollator :lachen:

Maar we wachten nog wel op de foto's hoor

Link naar reactie
  • Administrator

Ik stap wat laat in dit topic, maar van harte Rob. Laat in dit topic ook je langere termijn ervaringen vooral nog eens weten. Ik ben wel benieuwd.

Link naar reactie

... Laat in dit topic ook je langere termijn ervaringen vooral nog eens weten...

Gaat gebeuren, maar eerst moet de sneeuw verdwenen zijn. Ik baal verschrikkelijk dat ik niet kan rijden :muur:

aangepast door 2.5si
FQVWD
Link naar reactie

Ik vind de nwe z4 met stalen dak niks

Mijns inziens van aluminium, heb verder niets met Nixxan, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Als jij tevreden cq blij bent, dan is het toch goed.

Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst, en veel plezierige en veilige km's toegewenst!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.