Ga naar inhoud

Wat heb jij betaald voor spuiten van je ZZZ


ad k

Aanbevolen berichten

@ jan- was het van de steenslag of andere schade en waar heb je het laten doen

Bij Vanderspicken Gerry in Diepenbeek,enkel van steenslag en de bumper ook wat stoeprandschade.

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Goedenavond...

 

ook ik wil wellicht de Z3 coupe laten spuiten afhankelijk van de prijs. Ik wilde m al van de hand doen met 350.000 km maar het is een goed onderhouden coupe die door de vele dagelijkse km's last heeft van vooral steenslag. Daarnaast heeft de vorige eigenaar de motorkap laten spuiten maar is de lak op 2 plekken "ingevallen" ofwel iets "ingezakt"... 

Een sinaasappelspuiter is absoluut niet gewenst;-). Ik kom uit het Noorden maar kan best de auto elders heenbrengen om te laten spuiten. Ik zal morgen de optie van Sjonnie Kroket eens proberen maar als iemand nog andere recentere suggesties heeft....

 

Dan kan ik met een nette Coupe de toerrit door Friesland (bege-)leiden??

  • Like 1
Link naar reactie

Tja, ik heb eigenlijk DE suggestie. Ik heb via via een jongen leren kennen die hoofd afdeling schade van een aantal BMW dealers is geweest. Hij is spuiter/schadehersteller en hij levert werk, dat is ongelofelijk.. toen mijn Z3 2.8 werd gevandaliseerd destijds heb ik de auto bij hem gebracht en de wagen kwam terug alsof hij uit de fabriek kwam. Meerdere professionele detailers, spuiters, etc. stonden te kijken van de kwaliteit. Hij heeft inmiddels de XJ van m'n pa behandeld, meerdere M3's en een Z3M van vrienden, en mijn e46 Touring gaat erheen binnenkort voor een fikse behandeling en/of respray. Via PB kan ik wel wat info geven. Hij zit in de bollenstreek. Voor het spuiten van de volledige wagen (met demontage, de hele mik-mak, op professionele wijze) moet je rekenen op 2k. Wil je de sponningen mee, andere kleine dingetjes, dan kan de prijs wat fluctueren. 

 

Deze jongen is zo goed, dat hij een tijdje 'weggekocht' is door Audi/VW en naar Duitsland is moeten gaan, maar hij is nu terug. In de Bollenstreek. Ik ga er binnenkort heen voor de Touring en ik ben vrij om zijn gegevens door te spelen. Stuur me een PB! 

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^dat is zeker niet duur: grofweg 2k voor de hele auto, laat staan als het ook nog van bovengemiddelde kwaliteit is. :thumbup: Bij de gemiddelde schadehersteller betaal je meer voor minder.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Foto’s zeggen heel weinig. Ik kreeg tijdens en na het spuitproces ook al foto’s maar je ziet er weinig op. Mijn ZZZ is cosmos zwart en daar zitten die kenmerkende parelende ‘vlekjes’ in. Ik weet niet precies hoe ik dat moet noemen maar het is overal terug. (Metallic?) Heel mooi. Verder had ik 1 deuk in een deur en die is er ook uit. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.