Ga naar inhoud

Wat heb jij betaald voor spuiten van je ZZZ


ad k

Aanbevolen berichten

Jawel. Een vriend van mij heeft destijds zijn auto helemaal laten spuiten omdat deze flink bekrast was.

Hele auto inclusief demontage, schuren, etc was iets van 3,5k. Hebben toen ook zijn hardtop gespoten...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren in Hoorn bij Sander (en zijn broer geweest). Ik geloofe mijn ogen niet toen ik terug kwam (jawel, klaar terwijl u lekker zit te lunchen in het gezellige centrum van Hoorn)...ECHT FANTASTISCH!!! Al jaren zat ik me te storen aan de kleine deukjes die ik had doordat ik mijn PDC ooit had genegeerd en zo tegen een muurtje was gereden en nu is het weer als nieuw!

Ik ga de wagen nu in stalling zetten maar sta te popelen om in het voorjaar nog een keer die kant op te gaan voor alle overige oneffenheden :)

Niets dan lof!

aangepast door ivodl
Link naar reactie
  • 1 maand later...

was het nog een beetje betaalbaar?

Zoals eerder in dit topic vermeld 350 euro om alle steenslag weg te werken van motorkap en bumper.

Nu nog een lekkage bij de radiator oplossen en hij is weer klaar voor de zomer.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.