Ga naar inhoud

Reactie topic en foto's van "de Ronde van Utrecht" 26 aug 2012


Yellow

Aanbevolen berichten

Ik weet van niks, maar bedankt voor het pluggen Guido! :thumbup:

Zie het als een impuls om het af te maken (kijkende naar de data staat het een beetje stil ;))

Een soort van database met allerlei goed uitgewerkte ritten in gps formaat is namelijk best uniek.

Link naar reactie
  • Administrator
Zooo... vandaag echt een super toffe dag gehad. :thumbup: ... Het is erg bevredigend als het dan allemaal vlotjes verloopt ... open dakjes. Met name op dat laatste had ik vanochtend niet durven hopen. ... Mijn dank aan Maurits Jeroen voor zijn deel van de organisatie, aan Lotte Monieke voor het buitengewoon aangename gezelschap en aan alle andere deelnemers voor het mogelijk maken van deze dag. ... Ik ben er zelf niet toe gekomen om foto's te maken ...

Dat dus! En het smaakt naar meer, dat ook ... Ik weet dat Nadia in ieder geval veel foto's gemaakt heeft (ik neem aan ook van haar petit four :sFun_whistle:), dus er komt vast nog meer beeldmateriaal ... :clapping:

Ps. Jurgen, ik heb nog een aantal feestverpakkingen cupcakes. Ruilen voor dat water? Ik dacht trouwens dat je dat al bij Ruud had ingeleverd voor de BBQ in september of kwamen er uit nog meer hoeken en gaten flesjes?

Link naar reactie
  • Administrator
Jij bent wel héél gemakkelijk :lol:
Sure, je denkt toch niet dat ik verder wel ook maar iets aan die rit heb gedaan? Om met Kroket te spreken: daar heb ik mijn personeel voor ... :lol:
Link naar reactie

Ziet er allemaal goed uit en de regen viel ook wel mee zo te zien.

Zou iemand mij de GPS bestanden kunnen sturen voor Garmin & Tomtom kan ik ze aan mijn site toevoegen.

Had Theo al een PM willen sturen maar zijn mailbox zit vol.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Ook mijn grote dank hier nog!!! :clapping: maar dat had ik gisteravond al officieel gedaan.. :rolleyes:

Mooie rit, goed verzorgde eetlocaties etc.etc..... en vooral de kroketten waren erg gewild..

en de pittige beefreepjes, waren inderdaad pittig... :sSic_sick::sHa_biggrin:dsc03903s.jpg

dsc03892y.jpg

Link naar reactie

Jeroen & Maurits,

Petje af voor jullie organisatie van deze geweldige dag :clapping:

Een prachtige rit; zonder twijfel vooraf Jeroen; je hebt ons opnieuw laten zien dat Nederland vele mooie plekjes kent.

Een uiterst verzorgde lunch en leuke diner lokatie.

Wij hebben er enorm van genoten; van hetgeen jullie; Jeroen & Maurits, met hulp van jullie gastdames, hebben georganiseerd. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Bovendien ook van de leuke, gezellige contacten onderweg; dus ook deelnemers aan "de Ronde van Utrecht" dank voor jullie bijdrage.

Mede namens onze co-piloten van gisteren, tot volgens jaar heren?? ;)

Dan bij deze onze inschrijving.

Jeroen, wij moeten je helaas teleurstellen; wij hebben geen foto's gemaakt.

Maar wellicht zetten Ans & Henry; de co-piloten, hun foto's even op dit reactietopic.

Once again: THANKS

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.