Ga naar inhoud

Reactie topic en foto's van "de Ronde van Utrecht" 26 aug 2012


Yellow

Aanbevolen berichten

Jeroen en Maurits ook nogmaals bedankt voor deze zeer geslaagde toerrit, het was juist een mooi weer element ( leuke woordspeling) door kapje eraf en soms er weer op. Wij hadden het reuze na onze zin en de route was op en top ondanks dat een gedeelte ons bekend was. Veel gezelligheid en een lekkere lunch, helaas konden wij deze keer niet meedoen met eten vanwege een verjaardagsfeest ( met eten ).

Petje af dus voor jullie die dit super hebben georganiseerd.

Link naar reactie

Heren, alles is al gezegd. Om er toch nog iets aan toe te voegen, ik heb het gisteren ook tegen Jeroen gezegd: ik vond het echt 1 van de mooiste routes ooit. Geweldig gedaan Jeroen. En Maurits en Monieke hebben de catering ook prima verzorgd. Dus ook van mij: bedankt!! Het was weer een heerlijke tour. Gelukkig heeft Monieke zich niet af laten schrikken door al die maffe Z-fans. Hier komen de foto's.

Link naar reactie

P1040337.jpg

Schuilen voor vertrek

P1040338.jpg

Bewonderende blikken

P1040340.jpg

Jeroen wil voorop rijden maar staat achteraan… En nu? Nou dan moet er maar weer iemand als verkeersleidster optreden….

P1040346.jpg

De eerste meters met het dak open, hoera!!!!

P1040347.jpgHebben jullie het naar je zin? Ja, zo te zien wel!!

Link naar reactie

P1040349.jpg

Oei wat een dreigende lucht… ach zolang die maar achter ons blijft…

P1040351.jpg

Veel zwaaiende en een paar fotograferende mensen gezien. Blijft altijd leuk.

P1040352.jpg

Leuke pandjes onderweg, veel sfeervolle gebouwen

P1040354.jpg

Houden we het droog?

P1040355.jpg

Het ziet er nou toch wel heel ernstig uit (dus hup, op de rem, dak dicht en nog geen 10 seconden later een stortbui. Mazzel, we waren net op tijd!!!)

P1040356.jpg

Leuk dorpje maar vraag me niet waar het was

Link naar reactie

Ps. Jurgen, ik heb nog een aantal feestverpakkingen cupcakes. Ruilen voor dat water? Ik dacht trouwens dat je dat al bij Ruud had ingeleverd voor de BBQ in september of kwamen er uit nog meer hoeken en gaten flesjes?

Die kofferbak van de M van Ruud was te klein voor al dat water. Met de rest heb ik vandaag op de markt gestaan........

(en na de markt maar weer mee naar huis genomen)

Link naar reactie
  • Administrator

P1040358.jpg

Nou werkelijk, we reden stapvoets vanwege een opstopping verderop! En dat licht maar branden, pfff….

Daar zat ik mij ook al over te verbazen inderdaad! Ik reed geloof ik nog geen 20km/u en de limiet was 30 daar...

P1040398.jpg

Fijn, die druppels op je fototoestel

Welnee... dat is de zonreflectie op mijn 's ochtends kaal geschoren plaat :lol:

Link naar reactie

complimenten voor de foto's Nadia :thumbup:

Dito! :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

@ Rob; dit is een andere reden waarom ik volgend jaar niet mee ga <_<

Ik doe geen poging meer om je om te praten... snap je standpunt nu volledig!

Link naar reactie

Jeroen en Maurits,

Nog bedankt voor de goede organisatie; prachtige rit (zo zie je maar weer waar je zo regelmatig op de snelweg voorbij blaast), goodies en heerlijk gegeten! :clapping:

Ik heb nog een paar foto's, maar omdat ik alweer voor mijn werk aan de andere kant van het land zit (nog forummers in Terneuzen?) komen die aan het eind van de week.

Link naar reactie

Zou iemand mij de GPS bestanden kunnen sturen voor Garmin & TomTom

Had Theo al een PM willen sturen maar zijn mailbox zit vol

Zal de bestandjes naar je toe sturen :3: en ook de mailbox leegmaken :muur:

aangepast door Ruud_19
FQVW
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.