Ga naar inhoud

Reactie topic en foto's van "de Ronde van Utrecht" 26 aug 2012


Yellow

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

een compliment voor de organisatie is op zijn plaats !

Helaas moeten wij halverwege de middag vliegensvlug (tja wat wil je met vleugels) de route vervroegd verlaten wegens andere verplichtingen, elders in ons mooie land.

Maar de dag was welbesteed, De stoet Z's indrukwekkend, de ontvangst hartelijk, de lunch formidabel en de sfeer uitstekend. Dank

Ook dank voor de goodie-bag. Met name een compliment voor het feit dat iedereen een mooie BOB sleutelhanger kreeg, precies in de kleur van zijn wagen:

BOB.JPG

Zeer knap om dat zo geregeld te krijgen :-)

Grtz en tot een volgende keer

Thomas en Laura

  • Like 1
Link naar reactie

Hallo organisatoren,

Bedankt voor de gezellige en mooie dag. De route van vandaag was erg fraai !!! Prachtige omgeving.

We hebben er erg van genoten. We komen zeker nog een keer terug.

Ook overige Z-rijders bedankt voor de gezellige dag.

Tot de volgende keer.

Robert & Henriëtte
Link naar reactie

Heren, hartelijk dank voor deze geweldige dag, we hebben meer uren met het dak open dan dicht gereden dus laten we het over het weer maar niet meer meer hebben.

De route zat mooi in elkaar en is zowel op papier als navigatie goed door jullie ondersteund.

Regelmatige stops met juiste timing erg welkom voor sociaal onderhoud.....Kortom, top!

Groeten Willemijn & Job

Link naar reactie

Maurits, Jeroen en beide dames bedankt voor de gezellige dag! Ondanks het soms wat sombere weer toch nog lekker aardig wat open kunnen rijden en het was een mooie route.

Ook het eten was goed in de smaak gevallen dus al met al een geslaagde tour!

Nogmaals thank you en tot de volgende keer! :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Jeroen, Maurits en dames

Bedankt voor de supermooie rit, trunkorganiser en andere goodies. Goed georganiseerd, van begin tot eind (op 't weer af en toe na dan <_< ). Goeie opkomst en veel nieuwe gezichten.

Was wel ff toe aan een dagje afleiding. Nog ff een hapje gegeten in Duitsland net en weer veilig thuis deze keer ^_^.

Volgend jaar weer, zelfde tijd, iets andere datum (weekje eerder/later :P )?

Thx!

Rob

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Roger zal wel weer wat gedronken hebben..

Maurits en Jeroen,

jullie hebben je bewezen met deze geweldige rit en dit vraagt natuurlijk een jaarlijkse herhaling :)

Bedankt voor deze super gezellige dag en prachtige rit

Link naar reactie

Supermooie route, en uitstekende organisatie. Bedankt Jeroen en Maurits, en ik zit goed in het bronwater voorlopig!

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Dames en Heren organisatoren, hierbij nogmaals dank voor een prachtige route en een top georganiseerde dag. Laat dit een voorbeeld zijn en een een uitdaging voor anderen.

Met de juiste tijd en aandacht is voor een grote groep een mooie dag te organiseren.

Wie van de nieuwere members pakt de handschoen op?

Gelukkig werkte de zon nog redelijk mee vandaag dus boven verwachting nog regelmatig open kunnen rijden.

Nu tukkie doen.

Link naar reactie
  • Administrator

Wie van de nieuwere members pakt de handschoen op?

Groningen, Top van Friesland & Drenthe hebben we volgens mij amper nog iets gehad tot op heden.

Guido woont toch in Drenthe? :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Zooo... vandaag echt een super toffe dag gehad. :thumbup:

Je kunt zo'n dag nog zo goed voorbereiden, maar het blijft toch spannend hoe het uit zal pakken. Hebben we overal aan gedacht? Is de route niet te lang? Zullen ze het leuk vinden? Kunnen we niet beter zus of zo? En dat ene aspect dat je überhaupt niet in de hand hebt: zal het weer een beetje meevallen?

Het is erg bevredigend als het dan allemaal vlotjes verloopt, met blije gezichten en zelfs open dakjes. Met name op dat laatste had ik vanochtend niet durven hopen. Uiteindelijk hebben we zelfs zon gezien! :cool:

Mijn dank aan Maurits voor zijn deel van de organisatie, aan Lotte voor het buitengewoon aangename gezelschap en aan alle andere deelnemers voor het mogelijk maken van deze dag. Het ging er om jullie een leuke dag te bezorgen en ik heb wel het idee dat we daar een beetje in geslaagd zijn. ;)

Ik zou het wel erg leuk vinden als jullie allemaal je gemaakte foto's en filmpjes in dit topic plaatsen. Ik ben er zelf niet toe gekomen om foto's te maken en het zou toch mooi zijn om wat beeldmateriaal van de dag te kunnen bewaren. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.