Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Jullie krijgen dit jaar ook allemaal startnummers op de auto's geplakt en ik bepaal wie in welke volgorde mag starten :lol:

Guido krijgt 2 nummers: 803 116 (ook als telefoonnummer bruikbaar) :sFun_whistle:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Zodra we de bergen in gaan rijdt Guido op het noodprogramma van het motormanagement, dus daar hebben we geen last meer van.... :lachen:

Link naar reactie

Iedereen moet lekker rijden zoals die zelf wil en in eigen tempo, je komt tenslotte voor je eigen plezier toch?

Sommigen dachten de vorige keer ook dat het een race was van zo snel mogelijk van A naar B en zagen dus niets onderweg, beetje zonde vond ik !

Link naar reactie
  • Administrator

Richelle heeft alles op foto vastgelegd, dus heb thuis alsnog op mijn gemak alles kunnen bekijken :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Iedereen die nu nog op de lijst staat in het openingstopic, ontvangt vandaan of morgen de mail met gegevens. Nog iets meer dan 5 maand :)

Link naar reactie

Oh, verrek. Help me onthouden dat ik dan ook een anwb-abonnement (oid) moet hebben.

Nou, dat toont lekker veel vertrouwen in je eigen Z!

Link naar reactie

Better safe than sorry. :)

Net als bij sex, is de voorpret al leuk, dus : Zijn de Garminbestanden al beschikbaar?

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Net als bij sex, Zijn de Garminbestanden al beschikbaar?

Pfff Henk heb je daar ook al Garminbestanden voor nodig :lachen:

Link naar reactie

Nee, die staat gelijk vooraan bij een vrouw in nood.

Kan de naam Coot weer vrij getyped worden? issie weer uit het swearfilter?

Maareh deze rit moet gewoon goed georganiseerd worden hoor :wacko:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

@ Rob, dit gaat vast niet over mij, ik mis de (l) :lachen:

@ Guido, niet alleen bij een vrouw in nood, ook als een collega member alleen met zijn eigen ZZZZ kon meerijdan als ie m zelf zou duwen. :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.