Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Vriendelijk verzoek aan diegene die dit jaar voor het eerst meegaan (al dan niet voorlopig nog onder voorbehoud), om mij alvast voor 24 maart de volgende gegevens te mailen:

Naam/Namen deelnemers

Adres

Postcode & Plaats

Telefoonnummer

emailadres voor correspondentie (indien afwijkend van het verstuurde adres)

Voor de deelnemers van editie I geldt dat wanneer er iets gewijzigd is in de reeds bij mij bekende gegevens, ik deze graag had ontvangen.

Het emailadres voor correspondentie is: et2013@europatouring.nl

Alle (potentiele) deelnemers ontvangen dan van mij alvast een email met alle relevante informatie.

Thx! :thumbs_up:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Mercedes fabriek en een stukje verderop een Porsche fabriek. Zal Ivo ook wel later aan willen sluiten :lol:

Link naar reactie

Inderdaad Porsche en Mercedes. Beide met een fraai museum. In beide ben ik al eens geweest, maar de kracht zit 'm in de herhaling. Ofzo. :P

Er is ook een Meilenwerk, je kunt er slapen in het V8 Hotel en ook voor de architectuurliefhebber is er in Stuttgart genoeg te zien (o.a. Weissenhof Siedlung).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.