Ga naar inhoud

Reactie topic Berlijn II


Aanbevolen berichten

Berlijn, ach het lijkt alweer zo lang geleden (na aansluitend een heerlijke vakantie)! Maar we hebben het leuk gehad, lekker rustig tempo met alles, zowaar ook veel zon ohja en er was ook iets met een paar activiteiten.... foto's - voor alle duidelijkheid: van Berlijn - volgen nog!

Link naar reactie

ook weer boven water. Berlijn was weer een uitdaging. Achteruit duwende segways, Remmentest op de autobahn, Prima hotel (mag ook wel voor die prijs) en weer veel gezelligheid.

Martijn, heb je het adres van de fabriek nog? Even een factuurtje consultancy "hoe gebruik ik een beamer" opsturen.

Link naar reactie

Hier komen de foto's.

P1030750.jpgHet tuig gaat op pad….

P1030751.jpg

Maik is er klaar voor om flink te meppen

P1030752.jpgWelja joh maak maar een eigen versie van het logo…

P1030757.jpg

Even oefenen met de Segways voor we op pad mogen

P1030760.jpg

Link naar reactie

P1030763.jpg

Na de barre tocht bijkomen op een terrasje

P1030769.jpg

Je moest er lang op wachten Jacqueline maar gelukkig smaakte hij heerlijk!!

P1030772.jpg

Het was nog even spannend…

P1030774.jpg

Zij hielden de moed er nog in!

P1030793.jpg

Hè jammer, weer niet gescoord!!

P1030799.jpg

Maar ach het was desondanks erg gezellig!

Link naar reactie

Er is een specifieke parkeerplaats in een hotel in Berlijn waar blijkbaar alleen Aso's parkeren.

c8d3d0ed.jpg

De foto is genomen net na vertrek van een nederlandse BMW die daar twee dagen precies zo stond geparkeerd.

Link naar reactie

Naast parkeerplaatsen voor gehandicapten en voor vrouwen ( :blink: ik heb me laten vertellen dat dit is bedacht zodat ze veilig binnen kunnen komen - dus Duitse mannen vekrachten vaker?? of vinden Duitsers dat meer geaccepteerd 'tja vrouwtje, dan moet je maar bij de ingang parkeren dan kan ik je niet bespringen... leuk van Kooten en De Bie item....) hebben ze nu dus ook parkeerplaatsen voor bmw's in Duitsland.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Laten we hopen dat ze dan nog rondleidingen geven net zoals in de Mitsubishi tijd

heb het reeds besproken met iemand die daar werkt, als BMW komt dan wil ik met het forum een rondleiding

dus......

Link naar reactie

Hoezo uitgemolken ? Is het gek dat ze meerdere variaties / modellen op de markt brengen ? Lijkt mij niet ... ik heb de Coupe een dagje gereden en moet eerlijk zeggen dat ik het best een gaaf bakkie vind:

37844510150502910641702.jpg

Excuse ...voor de off topic...

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.