Ga naar inhoud

Must see TV: kijk hier voordat je gaat kijken


MdV

Aanbevolen berichten

^^ Kijk ook behoorlijk wat films en series...

Game of Thrones is momenteel toch wel mijn favoriet. Zojuist seizoen 2 afgerond.....vond ik iets minder als seizoen 1 ( lijkt meer een aanloop naar het 3e seizoen) maar toch nog wel erg goed!

Once Upon a Time heb ik ook gezien. Op de een of andere manier toch het hele seizoen gekeken hoewel ik het geen echte topper vind.

Andere toppers:

- True Blood

- Dexter

- Boardwalk Empire

Van de week gaan we maar eens Prometheus kijken. Voor de kenners, dit is een soort van voorloper van Alien (Ridley Scott)...

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Titel: Tegenlicht: Goldman Sachs en de vernietiging van Griekenland

Type: Documentaire

Kanaal: Ned2

Datum: 2 juli

Starttijd: 20.20u

Must see want: schrikbarend relaas over creatief boekhouden door de meest beruchte zakenbank ter wereld en de toen al failliete Grieken.

En vooral niet denken dat Europa het niet door had en achteraf enig recht van spreken heeft: stond erbij en keer ernaar...

(al een jaartje of wat actueel, dus ook deze herhaling is het aanzien waard :) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Zien we je bij de volgende rit in een zalmkleurig jasje met opgerolde mouwen, met instappers zonder sokken en een krokodil als passagier Sander? :clapping:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Dit is het eerste jaar dat ik Over Mijn Lijk heb gevolgd. Wat een heftig programma is dat. Je weet natuurlijk van tevoren dat het gaat om ongeneeslijk zieke mensen, dus het het is geen verrassing dat kandidaten overlijden. Maar toch, je volgt die mensen een aantal weken, leeft met ze mee en dan overlijden ze. Geen film, geen acteurs, waarvan je weet dat het maar een verhaaltje is. Dit zijn echte jonge mensen die het niet gegeven is om oud te worden. Best aangrijpend. Zeker als het, bijvoorbeeld een meisje van 19 is.

Het is overigens een kijktip van niks, want volgende week is al de laatste aflevering van dit seizoen. Nou ja, er is altijd nog uitzendinggemist. :)

Over Mijn Lijk is een televisieprogramma van BNN. In het programma wordt voor langere tijd een vijftal ongeneeslijk zieke jongeren (met verschillende vormen van kanker) gevolgd. Inmiddels zijn drie series van het programma uitgezonden(in 2006, 2008, 2010 en 2012) Het vierde serie is op dit moment elke donderdagavond te zien op Nederland 1.

Zowel in 2006 als in 2008 was Over Mijn Lijk met een 8,5 het door het publiek bestgewaardeerde programma van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) van dat seizoen. Wekelijks keken ongeveer 550.000 mensen. Ook won Over Mijn Lijk een Gouden Beeld als beste informatieve programma van 2006.

Van alle personen die hebben meegedaan/mee doen aan Over Mijn Lijk leeft er op dit moment nog een.[1] De overige kandidaten zijn overleden.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Titel: Van Rossem for President (klikkerdeklik voor uitzending gemist)

Type: Documentaire (of gewoon vermaak :) )

Kanaal: Ned1, EO

Datum: iedere donderdag

Starttijd: 21.30u

Must see want: typerende bromtoon van moody zeurpiet tijdens semi-interessante highlights gedurende een rondreis door de VS. Ik kan smakelijk om deze vent lachen, heerlijk relativerend.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.