Ga naar inhoud

Must see TV: kijk hier voordat je gaat kijken


MdV

Aanbevolen berichten

Dit topic is bedoeld om elkaar te attenderen op wat ik noem 'must see TV'. :cool:

Oftewel, dit moet je zien...!

Items hoeven niet per sé met auto's te maken te hebben.

Een goede film, documentaire, serie: vermeld ze hier: vertel anderen wat jij niet wilt missen.

Toepasselijk eerste item:

Titel: Senna

Type: Documentaire

Kanaal: RTL 7

Datum: 27 mei

Starttijd: 22.00u

Must see want: zeer indrukwekkende beschouwing over deze F1-held en de F1-wereld in de jaren 80 en 90.

NB ja ik weet, al eerder uitgezonden, vorige week nog op Canvas... maar niet minder indrukwekkend (IMHO).

Link naar reactie

maar NU op RTL 7: match 64. De finale van het WK voetbal 2012.

Die ellende hoef ik geen 2 keer te zien.

Het deed ook inderdaad een beetje pijn om er weer naar te kijken.

Waar HEBBEN jullie het over?

Link naar reactie

Documentaire van Daniel Gordon over de gebeurtenissen voor en achter de schermen bij de finale van het WK Voetbal 2010 in Zuid-Afrika tussen Nederland en Spanje.

Johannesburg, 11 juli 2010. Nederland en Spanje komen tegen elkaar uit in de belangrijkste voetbalmatch van de laatste vier jaar: de finale van het WK. Geen van beide landen heeft de felbegeerde beker ooit gewonnen, al was Nederland er wel dicht bij in 1974 en 1978. De uitslag van de match is onvoorspelbaar. De spanning is om te snijden. Niet alleen om wat er zich op de grasmat gaat afspelen, maar ook bij de organsitoren en de vele mensen die betrokken zijn bij de prakische voorbereidingen van de match. In deze documentaire volgen we hen van nabij, in de aanloop naar de wedstrijd, tijdens en na de match: van FIFA-voorzitter Sepp Blatter over de Zuid-Afrikaanse organisatoren, de spelers en de scheidsrechter, tot de man die verantwoordelijk is voor de grasmat en het 15-jarige meisje dat de Nederlandse vlag mag dragen, terwijl haar familie thuis enthousiast toekijkt.

Link naar reactie

Titel: VI Oranje

Type: Slap geouwehoer

Kanaal: RTL 4

Datum: weekje of 2

Starttijd: 22.30u

Must see want: het is net als het forum. 10% serieus de rest slap gelul

Titel: NOS studio sport zomer

Type: Slap geouwehoer

Kanaal: Nederland 1

Datum: weekje of 2

Starttijd: 23.00u

Must see want: Ze denken het allemaal te weten en de heer J. Mulder heeft nog wel eens scherpe analyses

Lekker dan, moet je nog kiezen ook...

Link naar reactie

Dat is niet moeilijk kiezen.

Heb me gisteren een ongans gelachen van de "best of VI" van de afgelopen maanden.

Naast de gein, zijn ze uitermate deskundig en hebben oog voor details die je zelf niet zou zien.

(nu alleen Azam nog even duidelijk maken dat ze van kanaal moet wisselen. :lol::rant: ) :sSW_saberfight:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

nu alleen Azam nog even duidelijk maken dat ze van kanaal moet wisselen

Of een TV-tje voor in de keuken voor haar kopen... ik zeg win-win situatie!

Link naar reactie

BTW, het was al bekend dat nederland linksachter geen goede verdediger heeft.

Dit werd zichtbaar bij een van de doelpunten van bayern Munchen, er stond geen linksback!!

Denk dus dat ze niet ver zullen komen.

Link naar reactie

Was het EK al genoemd? :rolleyes:

Zelf kijk ik wel graag films en series. Nummer 1 serie aller tijden (in mijn ogen) is nog altijd Lost, waar helaas al weer een tijdje geleden een einde aan gekomen is. Wie deze nog niet gezien heeft, bekijk de pilot en je bent meteen verslaafd.

Momenteel volg ik Breaking Bad, Game of thrones en Once Upon a Time.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.