Ga naar inhoud

Must see TV: kijk hier voordat je gaat kijken


MdV

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Maandag 29 oktober op BBC TWO. Om 2200 uur een Top Gear special: 50 years of Bond Cars.

Ik ben benieuwd of de Z3 ook aan de orde komt. Zal waarschijnlijk niet heel positief zijn ;-)

Zit nu te kijken, sowieso erg leuke docu maar ben pas 15 minuten onderweg dus weet niet of de Z3 en Z8 aan bod komen. Hier kan je 'em online bekijken: http://www.sharesix.com/2crsjrnm74th

Link naar reactie
  • Administrator

Wat men vergeet te melden was dat Goldeneye op het laatste moment compleet herschreven is, aangezien het script te veel op dat van True Lies leek. Misschien dat de Z3 er daarom wel zo bekaaid vanaf kwam in de film...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Titel: Space Dive (klikkerdeklik voor uitzending gemist)

Type: Documentaire

Kanaal: Ned3 BNN

Datum: gisteravond 15-11

Starttijd: 21.00u

Must see want: de 30 sec clipjes over de held die van 39km hoogte uit een capsule springt kennen we allemaal wel. Deze docu geeft inzicht in 4 jaar voorbereidingen, de dingen die niet goed gingen, de enorme angsten die die kerel moest overwinnen, technische fuckups kort voor vertrek en tijdens het stijgen (die taktisch weggemoffeld werden voor de real time online kijkers) en de absurde bijna dood ervaring tijdens de sprong. Na het zien van dit relaas, nog meer respect voor die Felix.

Link naar reactie

Ja verdorie die wilde ik zien maar ik was te laat dus vanavond wilde ik uitzending gemist kijken .... maar ik was te laat (want ons pakket bij upc is blijkbaar niet duur genoeg dus je kunt max 24 uur terugkijken... :muur: ). Dussssssss hopen op een herhaling! Op internet kijken vind ik een stuk minder qua beleving.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.