Ga naar inhoud

Leuke video review van de Z4 op Telegraaf.nl


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat een gezeur over de ZZZ!

Volgens mij is hij toch redelijk positief over de Z3. Met name de coupe dan. Hij benoemt alleen maar het feit dat sommige uitvoeringen van de Z3 vaak als vrouwelijk worden gepercipieerd. Ook ik heb dat eerder gehoord. Ben het er natuurlijk niet mee eens.

Link naar reactie
  • Administrator
Over de E85 werd weinig gerept …

Ho ho, er wordt gemeld dat de E85 - anders dan de Z3 - scherpe lijnen heeft en een stoere auto is ... Terechte observatie natuurlijk ... :lachen:

Lik mijn ....?

uitlaat?

Link naar reactie

uit het filmpje (over de e89)....

ten opzichte van z'n voorganger (e85) "uit een heel ander (knipoog knipoog, klop klop) 'hout' gesneden"

Dat is toch een manier om aan te duiden dat het een auto voor homo's is?!? :blink::lol: :lachen:

Wel grappig al die z3 eigenaren hier gelijk op hoge poten reageren :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Geweldig die reacties hier :lachen:

En dat op comentaar van een verwijfde vent poedel.

Link naar reactie

Lekker belangrijk wat hij vind (Buckler lul :lachen: ), volgens mij maken de rijders van de veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele ZZZZ dat zelf wel uit, hij zal zelf wel een Fiatje 500 rijden :lol:

Link naar reactie

Waarom knuppel? Hoenderhok?

De Z4 E85 heeft krachtiger lijnen, ziet er agressiever uit (vooral in Zwart) dus als hij de E89 Mainstream noemt, is dat wel zo.

Voorts konstateert hij dat de huidige kopers liever een 4 cilinder hebben omdat die zuiniger rijden (Het zijn vaak 50 plussers/Vutters) en dat kan ik me best voorstellen.

Link naar reactie
  • Administrator
en hier gaat weer de knuppel in het hoenderhok :rolleyes:

Hoezo? Ik houd me toch afzijdig? :blink:

Maar vooruit, ik ben de beroerdste niet... Ik vind persoonlijk de widebody net iets meer Z3 dan de smallbody, kwestie van smaak en persoonlijke interesse. De Z4 E85 vind ik persoonlijk het mooiste met de aerokit zoals o.a. JK-Z4 hem heeft. Maakt hem gewoon af.

De E89 dan... vanuit de binnenspiegel een waanzinnig monster met die neus. Door de vooruit gezien een strakke kont met een onwijs mooie brul bij het accelereren. Van binnen even zo mooi.

Als ik ooit serieus voor de keuze van een Z4 zou staan, sla ik de E85 over en ga ik direct voor de E89. Tot die tijd blijf ik fijn in mijn Z3 widebody rondtoeren :thumbup:

Link naar reactie
Voorts konstateert hij dat de huidige kopers liever een 4 cilinder hebben omdat die zuiniger rijden (Het zijn vaak 50 plussers/Vutters) en dat kan ik me best voorstellen.

Maar hij is er wel over verbaasd dat de 6 cylinder in de 'instapper' verwisseld wordt voor een 4 cylinder, en dat getuigd toch niet van autokennis betreffende de z klasse.

Ten eerste omdat de z3 instapper natuurlijk altijd al een 4 cylinder was, maar bij de e85 is deze gang van zaken eigenlijk hetzelfde gegaan: eerst had je de 2.2i (6 cylinder) als goedkoopste model, en daarna kwam de 2.0i (4 cylinder).

Die 2 motoren hebben nog een kleine overlap naast elkaar bestaan, maar bij de facelift heeft de 2.2 gelijk het veld geruimd. Dus waarschijnlijk herhaald de geschiedenis zich hier gewoon.

Maar de video gaat voornamelijk over dat de e89 ook deels boulevardcruiser is en het onderstel daarop is afgesteld. De e85 is veel meer een hard core sportauto, met dito rijcomfort.

Link naar reactie
  • Administrator
Z4 zou staan, sla ik de E85 over

En daarom heb ik de Z3 smallbody/middelbody en widebody overgeslagen :rolleyes:

Link naar reactie

Je hoeft maar twee Z's in je garage te hebben staan:

1x Z3 coupe en 1x Z4 coupe. Setje compleet, alle Z coupe's die er ooit gemaakt zijn. Klaar :thumbup:

Wat zei navi ook al weer: 'roadsters zijn om door de bochten te flaneren, coupe's om de bochten te couperen". (zoiets, maar dan vlaams...) :rolleyes:

Geheimtipp: voeg een 135i coupe -of- 1 series M Coupe toe als daily voor de boodschappentripjes.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.