Ga naar inhoud

Montage van een verlichte korte M-pook in een Z4


Alpiemeltje

Aanbevolen berichten

Hoewel de montage van een verlichte korte M-pook in een Z4 niet echt een wereldprestatie is, heb ik maar even een 'DIYS' gemaakt voor de beginnende klusser. Ik heb de verlichting van de pook aangesloten op de verlichting van de schakelaar voor de alarmlichten en de centrale vergrendeling die net onder de pook zit. Deze gaan aan/uit met de buiten- en binnenverlichting, en de helderheid is regelbaar via de dashboardverlichting.

20022011708.jpg

20022011710.jpg

20022011711.jpg

20022011713.jpg

20022011715.jpg

20022011716.jpg

Shortshifter.jpg

20022011719.jpg

Veel uitleg lijkt me niet verder niet nodig, de foto's zeggen genoeg.

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog een set originele Z4M wielen liggen en de originele Z4M dubbele uitlaat als je er een echte lookalike van wilt maken ;)

Nee, want dan koop ik wel een echte :kisstogether:!

Echte :newblush:-wielen passen trouwens niet op een niet-:thumbup:, of bedoel je de style 135 M-wielen. Die passen wel, maar die vind ik zeker niet mooier dan de style 108 die er nu onder zitten.

Voor de :m: uitlaat moet je de accubak verkleinen en heel veel ombouwen. Nee dus.

Link naar reactie
Ik wil niet lullig doen maar...de R, 1 en 3 bellen feller dan de overige of komt dat door de foto. Verder leuke mod, ik had het in de Z3M. ;)

Er zit maar 1 lampje in, dus daar is helaas niets aan te doen. :kisstogether:

Link naar reactie
Gaaf gezicht weet je tenminste hoe je moet schakelen in het donker.

Sorry hoor, maar iemand die kan autorijden, kijkt tijdens het rijden helemaal niet naar z'n pook :thumbup:

aah, je rijdt met een automaat rond, verklaart een hoop ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Er zit maar 1 lampje in, dus daar is helaas niets aan te doen. :thumbup:

Klopt; ik heb dat effect ook, zij het iets minder dan op de foto van JK het geval lijkt (dit is overigens met de dashboardverlichting op de felste stand; bij iets minder fel lijkt het verschil ook minder groot):

fcttgh.jpg

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

http://www.ebay.nl/itm/LED-LIGHT-SHIFT-GEA...=item4aafee1c40

Het is een lange link (of is het nou een linke lange).

Deze knop had ik in mijn slk, goede kwaliteit, perfecte led verlichting en geschikt voor diverse schakelpatronen...ook is elk eigen design mogelijk.

In het echie zag tie der nog veel beter uit dan op de pics. Bvestiging dmv een borg imbusje

Hoop dat de link werkt ;)

Greetz Bert

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.