Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Karten @ De Fabrique( Maarssen) Zondag 6 Maart 2011


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Komt dat zien, komt dat zien! Wie vult die laatste drie plaatsjes? Heeeele mooie plaatsjes!

ps. Johan, hier heb je GEEN rijbewijs en GEEN auto voor noidg: wat let je?

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hai, ik ben een nieuw lid van het forum ik heb wel eens gekart in Maarssen met een 10 uurs race wat heel gaaf was, ik zou het geweldig vinden om mee te doen! maar gezien ik net 4 dagen uit het ziekenhuis ben kan ik nog niet zeggen of deelname van mij mogelijk is dus van mij kant zou een late aanmelding komen, lukt het niet kom ik zeker kijken en kennismaken.

Groeten,

Z3 Rob

Link naar reactie
maar gezien ik net 4 dagen uit het ziekenhuis ben kan ik nog niet zeggen of deelname van mij mogelijk...

als jij herstellende bent van een dwarslaesie is het wellicht verstandig om met een fanta light achter de boarding te blijven kijken? :blink:

Link naar reactie

@Z3 Rob:

Allereerst herzlich willkommen :blink:

Leuk dat je in ieder geval aanwezig bent. Voorlopig zijn er nog 3 plaatsen vrij dus een laatste moment aanmelding moet geen probleem zijn! Weet natuurlijk niet waarvoor je in het ziekenhuis hebt gelegen maar kan mij zo indenken dat het wellicht verstandiger is om gewoon even te kijken :blink:

Stel jezelf anders ook nog even voor in de "members gallery" : klkkerdeklik

Link naar reactie
  • Administrator
Nog 3 plaatsjes vrij ....
nog 6 plaatsen te vullen.... :notworthy:

Zijn er zich nou alweer mensen aan het afmelden? :sleepy:

Link naar reactie
  • Administrator

Sjee, de pee, mensen kom op! Dolle pret, beetje beuken in een overall en daarna lekker keuvelen! Zondag wordt het zonnig, maar koud; ideaal voor een (dakloos) ritje van en naar Maarssen met in Maarssen een activiteit waar je het weer lekker warm van zult krijgen! Aanmelden dus!

Link naar reactie

Voordat ik hier als afvallige wordt bestempeld, ik had mij niet opgegeven. Aangezien ik (lees Olivier en CSI) zondag een paasprogramma in elkaar moet rammen kan ik er helaas niet bij zijn. Volgende keer zal ik jullie weer een lesje stuurmanskunst geven :blink:

Link naar reactie

Hmm...we zijn nog maar met 8 man! Graag zou ik van de resterende deelnemers nog even willen horen of zij het nog wel de moeite waard vinden om te komen ?

Wellicht dat ik anders beter het karten kan verplaatsen naar het voorjaar :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben nog steeds wel in voor een paar rondjes karten zondag, maar leg me neer bij de wens van de meerderheid ...

Link naar reactie
het is nu voorjaar? :thumbup:

ow nee, de zon schijnt maar het is verrekte koud :wave:

Jaja....ik bedoelde meer zo rond April / Mei .... wellicht dat er dan ook wat meer animo is...al heb ik daar een hard hoofd in :D

Link naar reactie

Ik heb ook geen probleem met maar 8 man. Verzakers zoals Rochel heb je altijd :D

We kunnen toch gewoon gaan karten, of hebben ze een speciaal iets voor ons opgezet? Dit is toch gewoon karten?/

p.s. ik zal kijken of ik nog wat mensen kan meenemen.

Link naar reactie

Ik heb ook geen probleem hoor met 8 man al had het natuurlijk leuker geweest als er meer aanmeldingen waren geweest!

Er zijn verder geen speciale dingen geregeld hoor...behalve dan dat ik de beste kart toegewezen krijg :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.