Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Karten @ De Fabrique( Maarssen) Zondag 6 Maart 2011


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Het wordt weer eens tijd voor een lekker middagje slap ouwehoeren en karten en wel op Zondag 6 Maart a.s. :angry:

Programma:

12.30 uur Ontvangst

13.15 uur Omkleden en briefing karten

13.30 uur 1e Pay & Drive heat

13.45 uur Gezamelijke pauze

14.00 uur 2e Pay & Drive heat

14.15 uur Gelegenheid voor een borrel

Kosten & betaling:

De kosten voor een Pay & Drive heat van 12 minuten bedragen € 14,95 p.p. voor de eerste heat. Elke daaropvolgende heat kost € 13,95 p.p.

Eventueel kunt u bij de receptie handschoenen à € 1,50 per paar kopen.

De meeste dranken liggen qua kosten tussen € 1,95 en € 2,25 per drankje.

Betaling verloopt via een Fabri-Special-Card welke je bij binnenkomst kunt aanvragen. Deze card werkt als een soort chip knip, hij wordt met een, door jou bepaald, saldo opgewaardeerd. Met dit saldo kun je karten en drankjes afrekenen. Eventueel overgebleven saldo kunnen zij na afloop contant terugbetalen.

Locatie:

De Fabrique te Maarssen Weblink

Voor de route : ROUTE

Deelnemerslijst:

1: Davids Z3

2: 2.5Si

3: Stevenwitt

4: Mohikaan

5: The Shrike

6: The Bob

7: Roodkapje

8: Euro

9: Otto (collega The Bob)

10: Rob (collega The Bob)

11:

12: 

13:

14:

15:

Reserve Lijst:

-

-

-

-

Een ieder is natuurlijk welkom om te komen kijken naar de grootste en meest spectaculaire race aller tijden !!! :angry: ;)

Baan lay-out :

circuit2dzonder646x489mb6.jpg

Tot dan :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Schrijf mij maar in, aangezien ik er toch bijna elke zondag avond ben. Je weet dat het vanaf 17:30 de hele avond onbeperk karten is voor €26,-?

Yes I know..

Toch doen we het lekker aan het begin van de middag...op die manier heb je ook nog wat aan je avond :angry:

Link naar reactie

In iedergeval 1 persoon.

Zoon Ramin komt zaterdagavond terug van Val Thorens, dus kan niet voorspellen of hij meekomt (huis/schoolwerk) etc.

Als we samen komen, dan natuurlijk in de miniseven/Cooper :angry:

Link naar reactie

Klote gezeik dat je alleen mag aanmelden als je het zeker weet. Ik weet het nooit zeker. Ik ga het met alle macht proberen en alleen acts of God (of mijn CEO) zullen het tegenhouden. Mag ik me dan toch aanmelden of moet ik op de reservelijst???

p.s. the-man-to-beat is duidelijk. Steven heeft het baanrecord en traint er elk weekend!!! Kun je alvast ff tippen welke karretjes het beste lopen???

Link naar reactie

Chocomel heeft een reclame op TV :

Heb jij het nog in je? (En dan springt er een of andere lulhannes in het water).

Blijkbaar komen de lutsers hier alleen "in actie" als er een bedaard ritje tussen de bloemetjes en een paar heuveltjes georganiseerd wordt. :rolleyes:

Link naar reactie
Maar die mag toch ook gewoon meedoen? :thumbup:

Nadat ik haar één keer meenam naar Bleekemolen raceplannet ofzo in Delft (met van die karts die lekker hard gaan en superzwaar sturen) wil die nooit meer karten.

Kwam er met blauwe plekken uit ... dat wil je niet weten. Was iets te ruig voor haar. (wel grappig dat haar 1e lap haar snelste was, daarna was het iedere lap 10 seconden trager :rolleyes: )

Link naar reactie
Nadat ik haar één keer meenam naar Bleekemolen raceplannet ofzo in Delft (met van die karts die lekker hard gaan en superzwaar sturen) wil die nooit meer karten.

Kwam er met blauwe plekken uit ... dat wil je niet weten. Was iets te ruig voor haar. (wel grappig dat haar 1e lap haar snelste was, daarna was het iedere lap 10 seconden trager ;) )

Hé zwembadeendje... vergeten te vragen.

Morgen is een nieuwe dag...

Link naar reactie
  • Administrator
Dacht dat jullie in dat uithoekje, nogal gereformeerd waren?

Enschede niet hoor en al was het wel zo, dan gold dat zeer zeker niet voor mij :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.