Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Karten @ De Fabrique( Maarssen) Zondag 6 Maart 2011


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik stel voor een 25 euro

25 Euro ?? Ik vind 1 x Euro meer dan genoeg hoor :rolleyes:

Wat?? Hoezo 8... mijn werkgever + zijn buurman komen ook: Otto en Rob.

Gek als een deur, ze rijden een C1 en een of ander busje (of Rob moet de Jaguar van vrouw-lief mee mogen nemen).

Dus weer twee man erbij :rolleyes:

Link naar reactie
Ja 2 x graag!!

Zzazkia & The Bob

Voor Zzazkia graag een Imola rode kart met Eisenmann als 't kan :rolleyes:

Hullie komen dus met 2 :thumbup

Ook ik probeer 1-2 personen nog mee te krijgen.

Link naar reactie
Hullie komen dus met 2 :thumbup

Nouja... nee :blink:.

Ben al een week ziek en daarvoor ook al 2 weken ziek geweest.

Moet als zelfstandig ondernemer toch even een stapje terug doen.

Had al een PB gestuurd naar David...

Mocht ik nou wonderbaarlijk genezen kom ik nog wel ff mee, maar ziet er nu niet naar uit :rolleyes: .

De rest heel veel plezier gewenst.

En ach, 1 pluspunt... Er kan nu vrijuit geouwehoerd worden over lekkere wijven en tieten zonder te vrezen dat jullie de enige aanwezige vrouw choqueren :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator

Sterker nog - en daar baal ik enorm van - ik moet me ook weer afmelden. Ik ben hondsberoerd, heb koorts en hoest continue slijm op. Ik ga zo proberen de huisartsenpsot binnen te dringen (zal niet meevallen op zondag). Sorry mannen, dat ik de toch al te kleine groep nog kleiner moet maken. Als er al kosten zijn gemaakt stuur me dan ff een PM David, dan regelen we dat ...

Voor iedereen die gaat: have fun (en er is nu weer iemand minder te verslaan)!

Link naar reactie

Mensen het was weer gezellig ! Jammer dat mijn startmotor besloot er de brui aan te geven....maar goed shit happens :thumbup:

Tja....Bart...was zo onder indruk van mijn kont...dat hij besloot mij maar even de bandenstapel in te drukken... :schater: '....hij was uiteindelijk vandaag wel de snelste ...dus RESTECPTA :P

Tot de volgende keer maar weer!

Link naar reactie

weet je wat erg was? De verbazing over het feit dat ik verreweg het snelste was. Ondanks dat ik het gezegd had...

p.s. Roberto, je laat de 1ste heat zien en daar was Steven Witte (die hoort ook bij het forum) nog sneller. Pas in de 2de heat kreeg ik de baan iets beter onder controle en ging onder Steven door naar 52.3. Dat was echter nog lang niet een perfect rondje dus ik zou in de rondjes 50 moeten kunnen uitkomen de volgende keer. Ik heb er al zin in. Het was lang geleden, maar ik vond het weer erg leuk. Dank je David voor de organisatie. De volgende keer zal ik vaseline meenemen...

Link naar reactie

Oeps ... ja ken nog niet alle namen :shifty:

Nou, dan weten we dat voor de eer.

2e heat heb ik geen foto van genomen (deels omdat ruud 0.03e seconden sneller was dan mij ;) )

Maar zoals vermeld, het was heel leuk! :drank:

Was trouwens ook mijn 1e keer op de baan, denk nu ik die chicane een beetje begrijp nog wel 1 seconde van de tijd moet krijgen :blush:

Link naar reactie

Het was zeker weer eens leuk om te doen :shifty:

Bart had de snelste ronde maar we zijn wel op ons nummer gezet door een meisje, Linda is haar naam en reed ons allemaal aan stront. ;)

David bedankt voor het organiseren, en nogmaals jammer van de kleine opkomst.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.